Kompis med kanin?
Har ni några kompisar som har kaniner? Brukar ni träffas & så? Skriv! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Ja, jag har en kompis som har en nin. Men hon är inte så intresserad av niner som jag :p. Vi träffas som vänner brukar men ninerna stannar hemma^^.

Fanny har ju sina två kaniner som hon köpte samtidigt som jag köpte Engla. Har känt henne sedan vi var pyttesmå & det var klart att om en av oss skulle ha kanin så skulle den andra också det. Våra kaniner bor i samma box (inte lösa, bor i burar) på vintern, i stallet. Mysigt värre :)
På bild: Fanny och Emilo
www.frihetenskaniner.se

Sandra har ju Skrutten också. Jag, Fanny & Sandra brukar träffas ibland och hoppa, gå ut och gå med kaninerna och så. Mysigt & superroligt. Sandra kommer att bli arg när jag lägger ut den här bilden, hon ser superkonstig ut. Hade mekat med kamerainställningarna :)
På bild: Sandra och Skrutten efter att Skreeewtie hade hoppat. Nöjd och fnittrig Sandra :)
www.frihetenskaniner.se

Jaa.
En av mina bästa kompisar, Tess, har en kanin. Viltgrå dvärgvädur. Lurven heter han :) Hon hade även hans kullsyster Skuttan, som tyvärr fick avlivas i somras :'( <3
Har även 3 andra kompisar som har kaniner ^^

Sen tror jag att min kompis Lisa (<33333) som jag känt sig jag var 1 år, funderar på att skaffa en kanin också. Fast hon gillar katter mer, men jag håller på för fullt att lära henne om kaniner!
Jag har tre kompisar som har kaniner :) Lisa i min klass(Laiisa här är typ inte inne så ofta), Lova ifrån stallet, och Tofflan ifrån stallet :) Asså inte ifrån stallet.se, utan stallet där jag rider :P
Hälsningar Vemsan
Hade, men inte längre. Hennes kanin rymde. :/
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jodå, det har jag, tex Nicolina här på kif, hennes Buffen.
En av mina bästa kompisar hade kaniner förrut men de dog.
- Mvh Emma
Jag har 2 kompisar som har kanin :) Vi träffas som vänner utan kanin.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Har rätt många vänner med kaniner. 4 har uppfödning, resten bara till kel och hopp.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
nja det är dåligt med det…"bara" Malin (lill_jarven) som jag bor med, hon har ju sin hubert vi brukar absolut träffas (konstigt vore väl annars), vi brukar hoppa och vara ute tillsammans och hjälpa varandra med kaninerna :) Det är nice :)

Nja, jag känner några som har kanin. Men vi träffas inte med kaninerna osv. :)

Ja Emma här på Kif såklart!! Men hon har ju redan räknat upp mig = ) Sen har två tjejer till i vår klass kanin/er men inget varken jag eller Emma träffar och gör saker ihop, alltså kompisar och kanin samtidigt!
Min bästis Matilda (huldisen) har ju überfina Hulda :D , Men kaninerna träffas ju aldrig men jag och Matilda träffar ju båda på olika tider ^^
Och min exbästis LinnMari har en kanin som heter Emil , Den är bara 3 månedar , och Trampe är ju med en kille så dom har inte träffat varan än iallafall .
Min kompis Margrethe har en kanin som heter Beauty , vi tänker ha dom tism nästa sommar om Beauty lever då , hon är 4-5 år gammal :) Bild på henne ;
Har ingen kompis/bekant som har kanin, skittråkigt :(

jah, jag har två, martina (martina_b) och johanna . vi brukar tävla ihop, och träna . och så går vi promenader ibland med kaninerna ihop ;)

Min kompis har tre kaniner, men på sista tiden tror jag att hon har tappat intresset lite.. :/

Jag och mina två kompisar jesse och sandra brukar träffas:) Då brukar vi hoppa med varnn det är jätte kul:) Har ingen bild tyvärr:(
Näe, ingen :P
Japp. Håller ju på med Kaninhoppning, så där igenom känner man ju en hel del som har kaniner. Sen har en kompis till mig kanin, och en annan kompis har haft och massa sånt.. ;P
Jarå.
Min bästa vän Linda, hon har haft kaniner sedan hon var liten, å just nu har hon kaninen Poppe, som är pappa till min Alfred.
Mimmi (Nova.Caspian) har ju Nova, Caspian å Leia..
Erika har kaninen Emil..
Sen har jag andra kompisar som har haft kaniner, men som har dött.. Dock funderar min kompis Sofia på att ta en utav ungarna jag har hemma :) Fast om två månader då ^^

Min bästa vän har inte kanin. Dock hjälper hon mig alltid med mina kaniner, och mina kaniner trivs värkligen med henne och så, dom "känner" henne osv.
En annan kompis ska ev. köpa en unge av mig.
Typ 2 av mina kompisar har kaniner. :) Shadow.b här på KIF (som inte är så aktiv) har Shadow, henne träffar jag ofta med hennes kanin. vi brukar vara med kaninerna.
Sen Agnes har oxå en kanin. Han hade jag här i 2 veckor då hon var bortrest. vi brukar inte vara med kaninerna när vi är med varann.. bara lite i såfall. hon har inte lika mycket intresse som jag om kaniner ..

jag har många kompisar som har kaniner. Men här nere i Sknör är det typ 4 kompisar. Sen känner jag en massa tjejer som har kaniner som jag hoppar med och jag känner några uppfödare också.
Matilda har 2 blåa dvv. En hona och en kastrerad hane. Sen har Cissi också 2 dvv. En viltgrå manteltecknad och en blå. Båda är honor. Rebecca har en dvv fuchs som kommer från samma uppfödare som min dumle kommer ifrån. Och till sist är det Isa. Hon har just nu 1 eller 2 vuxna och 5 ungar.
På bilden är det Matildas två dvv.

Jag har typ 5 vänner som har kanin (inklusive ciss och Ync.) men vi brukar inte ha kaninträffar eller nått sånt…:( men jag skulle vilja ha!;)

#28: TA BORT! Gud så ful jag är där, haha. Osminkad, okammat hår & risiga kläder. Usch.
www.frihetenskaniner.se
#26 oj, de ninerna var väldigt solbrända :O de ser ju nästan ut som havanna ^^ :)
Hittade den här tråden på "idag för ett år sedan". :)
Putt
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag har en kompis som har två kaniner (en är min uppfödning) som vi träffas med ibland. Vi har även haft med dem till stallet en gång, och lät dem skutta runt i hagen :)

Ingen :( Min kompis funderade på att skaffa kanin, men hon skaffade marsvin istället.
Jag har 4 kompisar med kanin :)
En har 7st.
En har 4st.
En har 1.
En har 5st.
:P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag har en kompis med kaniner som jag brukar träffa, och det är Emma (kvirrz på kif) :P
Annars tror jag ingen har kanin. De flesta som kommer hem till mig brukar säga "Varför har du så många kaniner? Och hur tusan ser du skillnad på de svarta? och blandar du inte ihop dem?"
Ännu mer förvånade blir de när de ser hopphinderna.. :P
the vanity, it becomes insanity
två av mina kompisar har kaniner,
eller aa. min granne, *hon borde inte ens få ha kaniner*
åså en som gick i min klass innan jag bytte ^^
Ja.. Fast ingen av dem jag brukar vara med på fritiden och så. Lite tråkigt om man tänker efter ;P

Fyra av mina kompisar har kaniner, En av dom är Sara (Pinacolada's kaninuppfödning) :D
Har ingen

Har inga vänner (;
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Jag har 2 kompisar som har kaniner. Min ena har en kanin, en hane och jag har själv en hona - våra kaniner har inte träffats. Men min andra kompis har 2 kaniner, två honor och en av dem har träffat min kanin.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#40 Vadå? Du har ju oss! (jag, malin & malin) ;)
Haha.. värsta gamla tråden.
De jag i princip umgås mest med just nu är ju lill-jarven & malinroth, och dom har en hel hög med kaniner. ;) <3
Michis har 4 kaniner (2 till salu) vi träffas varje dag :) Lotties har flera kaniner (kanske 10 st) och jag träffar hon nästan aldrig. Hannah har 2 kaniner + hennes lilla systers, och jag träffar hon inte heller någon gong, + att alla kaninerna är till salu och hon håller aldrig på med dom. Sandra har en frasse, håller heller aldrig på med den, tärffar hon aldrig för hon har flyttat. Alla mina kompisar har kaniner utom en ;D
Samma som #43 :)
Jag har ingen kompis jag har träffat som har kanin nu.. Vad jag kommer på :P
Nej, mina vänner har inga kaniner.
Men mina systrar har! Yngsta syrran H har en dvärgvädur, mellansyrran D har en lejonhuvad dvärgvädurskorsning och syrran I som är lite yngre än mig har en belgisk jätte.
Har tagit med kanin till yngsta syrran H som bor hos föräldrarna, men inte ofta.