Tror ni detta duger ?
Som några vet så bor hubbe med svinen men igår så märkte jag att han hoppa på dom och försökte bita osv så jag tog upp honom sen satt jag ner honom å då var det lugnt men sen idag så hände samma sak igen och svinen blir ju livrädda så då tänkte jag att jag tänker inte chansa mer jag menar han kan ju liksom verkligen skada dom och det vill jag inte .. så jag fixade en Hage som sitter ihop med buren som han får bo i för då kan han ju iaf se marsvinen mellan gallret så att han inte blir helt ensam men så jag har tagit nåra bilder så nu till frågan : duger detta ?
BILD 1 från ena sidan på hela ¨ buren ¨
Ojj jag glömde att han skulle ha hö det måste jag ju fixa XD hehe

Men hur blir det om kaniner måste pissa? Då rinner det ju bara omkring på golvet.
Det duger nog tillfälligt iaf ;)
Men inte som en permanent lösning :P
Fast du borde lägga när på golvet, kanin piss lukten brukar kunna vara svår att bli av med ;)
SHIIT det glömde jag ju oxåå :O AMen aah kan man använda en kattlåda tror ni ? :) jag kanske oxå kan lägga tidningar på golvet ? :)
jepp, det kan nog funka ;)

#5 Inte tidningar! Det är inte bra att lägga i. Dte väll typ farlioga ämnen i bläcket som det är skrivet med.
aajuste det går ju inte hmmm Vad kan man då ha som underlag ? jag får ej ha filtar
#7 Förr var det farligt med bläcket i tidningar men det är inte så längre för de har tagit bort det som är farligt:)
Tycker mer att din lösning ser tillfällig ut. Kaninen skulle nog tycka att det var skönare om den fick en egen bur med mjukt underlag osv, och det blir nog skönare för dig också. Kolla på blocket, där finns det många billiga begagnade burar!
#9 okeej gud vad bra :D .. joo det e en tillfällig lösning tills han blir kastrerad då ska han bo med en tjej i en vanlig bur :)
Nu har jag fixat allt :D Asså den e ju mycket större än en vanlig bur så storleksmässigt är den toppen :)
Putt

putt

öppna bursluckan? svårare är det inte ;) om den är rumsren..

oj förlåt ;) ajg såg inte att du inte KUNDE öppna på grund av marsvinen ;)

Kan du inte köpa en bur till honom?
men det funkar nog
the vanity, it becomes insanity

japp. min ena hona bor sådär just nu. Fast hoppar han inte upp på buren? (jag har 2 på varandra)
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999