Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 538 ggr
[SamY]
0

Tillsalutråd!

Saknade en sådan här tråd, och jag hittar den inte om jag söker så jag gör en ny!

Här får ni annonsera vad ni vill, om ni tex vill sälja några böcker lägger ni ut en annons (skriver ett inlägg här) om vad de handlar om och gärna en bild oxå!

Hittar du själv något du vill köpa så PM'ar du säljaren om intresse! OBS: kom ihåg att en del inte kan svara på sina PM eftersom det laggar! Då är det bara att göra ett nytt PM till baka till köparen!

Va alltid uppmärksam innan du köper och säljer saker! När du köper något måste du tänka på:

Säljaren vill oftast ha pengarna i förväg, se till att du får det du vill ha tillbaka också!

Ta reda på vem säljaren är, innan du börjar skicka pengar!

tala ALLTID om för dina föräldrar om du ska köpa något! Om du är över 16 år :P )

Om du skickar pengarna via brev, skriv vem avsändaren är! (du)

Som säljare måste du tänka på:

Be köparen skicka pengarna innan du skickar produkten!

Ta reda på vem köparen är!

Se till att köparen litar på dig!

Och kom ihåg! Var försiktig när du köper och säljer via internet!!

Salladshataren
0

Är det inte OT? För det är OT-stopp nu ^^

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Michiis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har 3 fåglar tillsalu. Vet inte kön. Det är nymfparakiter. Ungar. 2gråa och 1 pärlfärgad. Pris kan disskuteras vid intresse :) ! Det är min bror som äger fåglarna och fött upp dom.

// Michis

Michiis
0

Har också en ridväst i storleken "barn small" . Säljer den pga  att jag växt ur den :) Säljer den för ca; 500-700kr eller så.
Har också ridstövlar till salu, storlek 29 .. tror jag. Dom är ett par väldigt bra stövlar. Men dock till mindre barn då ^^ !
Bilder kan skickas vid intresse !

// Michis

Ellenfyrkant
0

Säljer dessa, använda ett fåtal ggr. Har gått några få maskar, men är man skicklig med nålen tror jag det ska gå att fixa :)
-nypris: 80:-
Mitt pris: 50:-

Mvh Ellenfyrkant

KvirrZ
0

OT-stopp

- Mvh Emma

Ellenfyrkant
0

Snygg väska, knappt använd. Säljer det för att jag fick den men den är inte riktigt min stil. Pris: 120:-

Mvh Ellenfyrkant

Inlägget är låst för nya kommentarer