Kompostgaller?
Hej, nu ska jag bygga om mina kaninhagar här hemma men jag skulle verkligen behöva lite mer kompostgaller.
Men det var ett tag sedan jag handlade kompostgaller så jag har inte riktigt någon koll vem som säljer det billigast..
Om ni vet någon affär som säljer Kompostgaller så skriv här under, gärna om ni vet pris :D
Jag bor i Stockholm så butiken måste ligga i området.
Tack i förhand

varnar dej för Coop Forums kompostgaller då dom är väldanens dyra!

Julas går på 79:- men de är mindre än tex överskottsbolaget och granngården som går på 99:-
Så frågan är ju egentligen vad som blir billigast i längden? ;D
#2: Det beror ju lite på hur man ställer kompostgallrena från Jula.
De från Jula är ju 90*70 (mätt själv) och de från granngården/öb har jag för mig någon sa var ungefär 90*90 (om man räknar jämt).
Så då skiljer det ju ingenting storleksmässigt på hagen egentligen, den ena blir bara lite lägre (70cm istället för 90cm).
Vill man ha hagen högre, så blir ju hagen mindre.
Men jag har så hagen är 70cm hög, och det räcker bra det. =P
De enda som smitit var bebisarna, som tryckte sig igenom gallret (satt finmaskigt nät runt nu).
Inte ens min BJ försöker rymma, trots att hon mycket väl skulle kunna göra det.
Tack för alla svar! :D
Men finns det verkligen inget billigare än 79:-? :O
#5: 79kr är ju egentligen inte så dyrt. =)
Det är ju 4-pack.
Nej ^^
Men jag kommer att behöva ungefär 7 stycken så det blir väldigt dyrt, sist jag köpte kompostgaller kostade det ca. 50 kr på Ica Maxi, men det har tydligen gått uppåt! ;)
Men jag får väl sätta igång och spara pengar :)
Tycker faktiskt inte 79 kr är farligt alls, jag tror mina galler (4-pack) kostade runt 100 kr när jag köpte dom (har 3 "uppsättningar").
Nej..
Jo, jag har nog tänkt mig att åka förbi Jula nästa vecka.
Man kan ju också ha "tak" över buren :P
Tack återigen för alla förslag :)