Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 459 ggr
[SamY]
0

JAG GÅR SÖNDER!!

Ååh jag blir så arg!! Jag var jusst på väg att lägga in ett nytt inlägg om vad gör du om frågorna när jag råkade klicka på "sudd knappen" och det backade till föregående inlägg! Då var jag tvungen att skriva om ALLT! Och vad tror ni inte hände sen!? Jo, när jag hade skrivit nästan allt igen, och skulle sudda och skriva om en sak, råkade jag klicka en EXTRA gång på sudd knappen och jag var tvungen att göra om allt en till gång!

Så tyvvär! Jag kommer att få farliga utbrott om jag måste göra om det igen, och jag suddar en extra gång! (hehe ^^) Och det vill man inte riskera att få =) Så det blir att vänta till i morgon på NR6.

Förut när jag har skrivit (bland annat minst en gång per vad gör du om fråga) så har jag "suddat" bakåt och behövt göra om hela inlägget igen! Har det här aldrig hänt dig? Går det inte att ändra på något sätt så att man slipper farliga utbrått, kanske det har något att göra med att navigera med tangentbordet?

Taci
0

Men om du råkar trycka "bakåt", så kan du ju bara trycka på "framåt"-pilen, så kommer du tillbaka till det du skrev .. :P

[SamY]
0

#1: yep, det brukar funka, men alternativen (svaren till vad gör du om frågorna) försvinner  :S

TotteNumber1
0

Jadu… Det är väl bäst att du söker dig till en psykolog!

TotteNumber1
0

Eller en murbrukare om du förstår vad jag menar ^^