gissa typ..
Ursäkta den dåliga "rubriken" men visste inte vad jag skulle ha för rubrik xP
Vet inte heller om det här är så kul men.. aja, kanske nått för lediga stunder.
T ex: Jag laddar in en bild på en av mina kaniner
Du tittar på bilden och försöker gissa/komma på hur kaninen är om man vill kan man oxå gissa namn och ålder ^^
sen Skriver du det du tror
Och laddar in sen en bild på en av sina kaniner
Jag svara om det var rätt eller fel om det var fel så berättar jag hur kaninen är då
Sen kommer nästa och gissar på din bild och du berättar om det var rätt eller fel. Och så fortsätter det.
Det där var bara ett exempel.
Men första person behöver bara lägga in en bild på en av sina kaniner sen börjar det :D
Hoppas ni fattar vad jag menar xD Annars är det bara att fråga !
// Michis
Det jag menar på att man ska gissa på hur kaninen är. T ex Tror ni att kaninen är lat, snäll, olydig, elak, matvrak eller ja vad som helst. Det är bara att gissa. Man kan tex skriva: jag tror kaninen heter blabla och den är jätte elak och biter alla och tror den är typ 4år.. Ja. typ såå.. Sen berättar man om det är rätt eller fel.
Kom ihåg att när man laddar sen upp en bild på sin egna kanin att bilden ska visa kaninens personlighet :)
// Michis
#4 Ok.. Men jag säger att hon är lat och älskar mat då x)
#1: ja ^^ precis :P
Nu får du svaret: xD Det är en hane. Och han heter Willow är syskon med Zhakita dock , hehe.. Han är lat och gillar mat. Helst kaningodis. Om han är nöjd brukar han göra massa glädje skutt ^^ han är 4-5månader XP Bra gissat iaf ^^
// Michis
#6 Jaha, haha, trodde det var Zhakita ;D
#3; Jag tror att hon (?) heter Cassie? Jag tror att hon är väldigt positiv och glad, men kan vara tjurig ibland. Tror hon är ca 2-3år.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#8 Japp, Cassie heter hon, hon är ungefär som du beskrev och väldigt nyfiken. Hon är 2 år och 2 månader ca.
#9; Wee :D
Jag visste att det var Cassie eller Channie, resten visste jag faktiskt inte :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#11 Hehe, bra gissat alltså :)