Döv??
Imorse, och igår morse hittade jag Nalle sovande typ.. igår satt han och slummrade med ögonen, när jag ropade "Nalle" och typ lät lite.. reagerade han inte, så jag skötte My och Mumin, och lät han vara, han reagerade inte ens på att jag öppnade luckorna, för dom låter när man öppnar, så när jag tog My och Mumin i famnen, + vatten flaskan tappade jag vatten flaskan på Nalles lucka (som stod öppen lite) och dörren åkte in i han - då "vaknade han".
Kan Nalle vara döv? Han verkar oftast reagera när han ser mig till komma till buren osv.. idag hittade jag han liggandes på sidan av magen sovande, så jag lät han vara igen och gick till Gossen istället och när jag kom tillbaka så var Nalle vaken igen…
Kan man testa om han är döv elr inte?
Hur gammal är han?
Har hänt mig en gång med Alpha, och då låg hon och sov som en gris!;) Det var därför hon inte hörde mig.
#1 Haha XD Han är 4.5 månader.
#3 Inget fel med att dom ligger så? Mina Kaniner brukar ligga och vila sådär :)
#3 Så brukar Muffin också ligga :). Han sover så djupt ibland så att det är svårt att väcka honom ;)
Emma

Mina kaniner med :)
ture gjorde det i dag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, först trodde memma han va död .)
jo men jag tänkte bara, han reagerar inte lixom XD När jag ropar haha :) Men en teöttis då.. han springer och busar med Cindy hela tiden (kompost galler emellan men ja han stoppa rin huvudet och springer fram och tillbaka efter hon). :) <3