Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1209 ggr
[Queckfeldt]
0

Rymmt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så rymmde min lilla ängel :'(

Jag satt i ingången till den stora uteburen så kom hon till mej och hoppa upp i mitt knä som hon värkligen älskar och som hon alltid gör, men idag så var hon mer sugen på att hoppa vidare. Så hon hoppade ut ur den stora ute buren och iväg. Jag var inte snabb nog att få tag i henne så hon hoppa vidare. Jag kunde inte följa efter imed att min hund började springa efter så jag fick "slänga" in henne i huset, och sen när jag sprang dit där hon sprang var hon inte där:'( Det känns som allt är mitt fel:'( Tänk så kommer hon aldrig tillbaka, bara för att jag lät henne hoppa upp i mitt knä:'( Det känns så hemskt.

Många av våra grannar har katter så tänk så hittar en katt henne:'( Hoppas att hon kommer tillbaka, och att hon känner lukten av dom andra kaninerna o håller sig vid närheten av dom:'(

ElinLi
0

Ojj, nää de e inte ditt fel !! joo hon kommer säkert tillbaka hoppas hoppas!! Testa med att ställa fram något gott då kanske hon kommer ?

jag håller tummar och tassar!

[Queckfeldt]
0

Vi har ställt ut mat o sånt och dom andra kaninerna är ute och hon lämnar nästan aldrig dom om hon inte måste, så vi får hoppas att hon kommer tillbaka snart. Vi har oxå sagt till våra grannar och någon annan längre ner på gatan som har två kaniner, ifall hon skulle sticka dit till dom

ElinLi
0

Ok hoppas att hon kommer tillbx :) du får säga hur det går!

[Queckfeldt]
0

Japp de ska jag:)

[Niike]
0

Håller tummar o tassar för att du hittar henne!

[Queckfeldt]
0

TackSkäms :')

[Gretchi]
0

Åh stackars dej,hoppas hon kommer tillbaka!

TotteNumber1
0

Hoppas du hittar henne!!

MajaaR
0

Hoppas du hittar henne !

[Queckfeldt]
0

Tack så mycket:) Vi har hittat henne nu:D:D Hon var utanför den stora uteburen där dom andra kaninerna är:D:D:D Hon var borta i ca 7 timmar. Hon värkar må bra men hon är vällllldigt trött och det kan jag förstå=) Några kompisar till oss hade tydligen sett henne när dom var ute och gick i skogen med sin hund. Vi bor inte så långt ifrån skogen men för en kanin är det väldigt långt.

Är så glad att hon är tillbaka oskad:D:D:D:D Nu ligger hon i buren och sover:)

Minelle
0

Åh, gud vad bra! :D:D

denisesalomonsson
0

Härligt! När våra kaniner smiter (som dom typ alltid gör, närrå) då är dom bara på gården några timmar (en gång runt en vecka) sen hoppar dom in i huset, elr ja "kaninboden" (:

Fnyan
0

Tur att hon kom tillbaka! :) de va då inte ditt fel iaf!

ena min kanin Blackie rymmde en gång, då ringe teefonen en morgon klockan 06.15 då va min kanin på doms gård! :S flickan i familjen hade kännt igen Blackie eftersom hon kollat på min bdb :P så dom ringde till oss så gick mamma dit å försökte få fast henne medans jag klädde på mej å massa, å då ringde dom till mej klockan 06.45 då va ja tvungen att komma för dom fick absolut inte fast henne! då gick ja dit me 5solrosfrön i handen å satte mej på huk å visade solrsfröna å när blackie såg mej gjorde hon massa glädjeskutt  bara kuuuuta fram till mej så ja fick fast henne på 5sekunder typ XD Så jag har börjat tänka såhär: Litar kaninen på dej kommer den tillbaka! :)

Jagz
0

Åh, så bra att hon är tillbaka! För att lugna många här inne kan jag säga att katter oftast inte går på stora kaniner (större än små ugnar), jag har faktiskt aldrig hört talas om det, om man inte provoxuderat fram det, t ex. genom att släppa in katten i buren och det blivit bråk därigenom. Tänk på att katter mycket sällan går på riktigt stora råttor, vilka är mycket mindre än de allra flesta kaniner. För att lugna er bara :)

[Niike]
0

Härligt att ni hittade henne!