Det var nära, Hiroshi.
Jo, igår var det som om mitt hjärta stannade. Som vanligt hade Hiroshi rymt(helt rymningssäker Hage, har fortfarande inte klurat ut vär hon kommer ut), men hon hade typ varit lös i flera timmar innan jag hörde pappa ropa. Det hade varit en HUND på tomten också ! En Border Collie, som var här idag också ! Kan hundägare inte lära sig att hålla ordning på sina hundar ?!(syftar såklart egentligen BARA på h*n som ägde Border Collien) Jag var så rädd. Så rädd att Hiroshi hade blivit uppäten eller något. Jag ropade efter henne i panik och sprang och letade. Trodde redan att hon försvunnit, men då.. hon var vit förrådet. Jag började böla ännu mer och jag och min kompis som var där fick upp henne. Jag grät och grät, innan jag stoppade Hiroshi i sin bur. Gud, jag har nästan aldrig varit så rädd i hela mitt liv !!
Ja, jag har bra skydd åt mina kaniner. Jag får titta jättenoga idag hur hon har kommit ut.
Not your mom, not your milk.
Usch vad hemskt! Tur att ni hittade henne sen! :)
Ojj vad hemskt!! Tur att ni hittade henne ! :) Vikken busig ninis du har som rymmer å skrämmer vettet ur dig ;P
Vad bra att allt gick bra!
Kaniner är mästare på att rymma ;)
Kastanjegårdens Kaniner

guud vad läskigt! ;o skönt att ni hittade henne iallfall
the vanity, it becomes insanity
har hänt samma sak fast mina dog :( Och det är jätteläskigt man typ springer runt och letar och egentligen vill man inte se vad som hänt ifall den är död..
Vad hemskt! Men skönt att ni hittade henne!
Oj vad läskigt! Vilken buskanin du har! :S
Ja, och Spöke är ju nästan värre tillochmed ! ><
guud så hemskt, vet precis hur det känns, vi har jakthundar, elr jämthundar som granar, två st, dock har de aldrig vart på gården :)
Tur att ni hittade henne iallafall :)

Tur att ni hittade henne!:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Tur att ni hittade honom! Men du har väl nät över buren så han inte kan hoppa ut ?^^
#11 - *harkel* Hon..
Ja, jag skrev ju att jag har bra skydd !
#13 - Nej, nerkilade.

Skönt att ni fann henne samt att hon var oskadd.
Marsvin 4-ever
.