Han e så deppig! hjäälp!!
Hej som några vet så fick hubbe flytta från marsvinen då han börjat hoppa på dom och så, så nu bor han i en egen inhägnad .. men nu den senaste dagen har han varit så deppig! han bara ligger under sin lilla hylla och sover hela tiden :(… vad ska jag göra för att muntra upp honom ?
Umgås mycket med honom :) Gosa, gå ut i sele o.s.v.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Joo jag gör det har precis haft han i famnen en stund så att han fått kela och så har jag låtit honom springa lös på golvet vilket han uppskattar! :) men sen när jag satt in honom i inhägnaden igen så blev han sådär deppig igen .. :( gå ut i sele nu är nog ingen ide då det ösregnar men om de blir fint väder imorrn så kan jag nog göra det med honom :)

Kanske br aom han får träffa sin lilla kompis ibland oxå :)
#5 sina ;P Japp han har precis fått gjort det och det var kul tycker han :)

#6 Okej, va bra ^^
Jepp :P men nu ligger han där igen å ser så ledsen ut :'( jag blir ju oxå ledsen då!
skaffa en kaninkompis! en hona måste det vara. Men kastera hanen ;)! Min hane började bara ligga och sova i buren efter ca ett år och då tyckte jag att det skulle vara bra med en kompis till han, och så blev det! Nu är han (dom) jättepigg och glad och ligger inte längre och bara sover.!
#9 hehe jag har faktist redan en hona som ska bo med han sen när han blivit kastrerad :) han måste bara bli 6 månader först :P