Curry. <3
Nu är Curry hemma, eller Dumle som han heter i härstamningsbeviset, sedan ett par dagar tillbaka. :)
Han är då en teddydvärgvädur, gul/svart japantecknad och en hane på 8 veckor. :) Skulle ha skrivit lite tidigare men hade inga bilder på honom i datorn (fotade av mig själv), så det fick bli till lite senare. Men nu har jag då fått in en del bilder i datorn så ni får se hur söt han är. (A)
Han är hur gosig som helst, från första stund så har han varit riktigt nyfiken och kelig och verkar inte vara nervös alls. <3 :) Vi stannade en natt hos min mormor (eftersom det tar 6-7 timmar att åka därifrån han hämtades och hem till oss) som bor relativt nära uppfödaren och då var han ganska framåt av sig, testade på skoj om han ville komma ut och springa av sig i trädgården och den första han gjorde när jag öppnade transportburdörren var att ta ett skutt framåt och börja äta av gräset, innan han vände och började springa och göra glädjeskutt på gräsmattan. :D
Under bilfärden sov han mest bara hela resan, åt lite pellets eller hö och drack vatten emellanåt men sov mest. :)
Han har även nu här hemma fått hälsa på Saga (min dvärgvädurhona) en sväng och det gick helt bra, tills Saga blev sur och "morrade" åt honom. Men annars har det gått helt bra, han verkade inte bli rädd för min övernyfikna hund heller ;), så. :)
(Första bilden är fotad hos uppfödaren.) :)
Ville mest bara skriva av mig lite, är så glad! :D
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Kommer han från Sverige eller Finland (efter som du bor i Finland) :D
Han är riktigt snygg! Skönt att det har gått bra med honom :)
Aw vad söt! :)

Så fin han är!

Gud vilken söt liten fluffis :P
Vilken liten sötnos :)
vilken liten gullig boll :)
Vad kul :))
Söt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
roligt att det går bra med honom! Hans syskon hälsar till honom!
Har han fällt båda öronen ännu eller är det bara ett som ligger??
:D
Med vänlig hälsning,
Jenny
Vad kul :)
Söt :)
Tack, alla! :)
Ja, visst är han söt? Så oerhört gosig också, sitter och knastrar med tänderna och slickar mina fingrar. <3
#13 - Jaa, det går jättebra! :) Han hälsar tillbaka. ;)
Ena örat står upp ännu, men det är nog påväg att fällas tror jag. :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Gud vilken söt kanin!
Sjukt fin & söt kanin!
Så snygg! Riktigt fin päls har han! Grattis till en riktigt snygg kanin!
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Gud vilken snygg färg han hade! Jättesöt FluffDumle!

Så roligt att det gått bra!
jätte söt och go kille du fått hem ;)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Vad söt! Gulligt när ena örat står upp :)

aw, vilken sötis! =D
the vanity, it becomes insanity