Åh.. :'(
Nu har jag hittat den! DEN PERFEKTA!! en liten teddydvärgvädurs unge på 6 månader! man får med bur matskål vattenflask1! :D allt för 3oo!! den som säljär henne bor i närheten åxå!! ;D
… då kommer vi till PROBLEMET:'(
Min mamma och pappa är på jobbet, och jag vet.. jag vet at dem kommer säga nej :'( men jag är ju förälskad! har aldrig trott få kärlek vi första ögonkastet, men ! xD <33 hur ska jag förklara för dem? jag har jätte mycket pengar, och man får ju med bur. transport bur är det ända som behövs!!jag vill så gärna.. snälla hjälp mig!! <333333 :'/

Säg bara till dom: jag har köpt en kanin! fast du inte har gjort det och sen när ni har pratat igenom allt DÅ går du och köper den!

Prata med dina föräldrar först! Berätta för dom hur mycket du vill ha kaninen, räkna upp allt man får me, rikta in dej på någon bra pellets kanin mat som t.ex star edel eller Lotties, ta reda på vart du kan få den maten ifrån å hur mycket den kostar å berätta de åxå :) räkna ut hur mycket de kostar i månaden så att du har råd å berätta de för dina föräldrar :) om vi säger att maten du köper kostar 20kr/kg (de kostar min mat) å då kanske du köper 2-3kg per månad då blir de ca 40-60kr i månaden :) Försök! men köp inte innan du pratat med dom! de gjorde jag å de var inte alls kul när dom fick reda på de kan jag säga! :P
.. bara en nyfiken fråga :9 Vilken färg? är kaninen? (roligt att veta)..
- Iaf. har du kaniner redan? OM du har det kanske de säger nej för att du kanske inte har tiden (tror de), och dom kanske tycker det räcker. Om du inte har kanin, kan du ju säga att värkligen vill ha en att kela och gosa med, och berätta hur du kommer ta hand om den, sätta dig ner med dom ochf råga VRF du inte fåt ha någon kanin.
#4 jag vet inte vilken färg xD
japps, jag har två kaniner, och dem tycker att jag sköter om dem jätte bra och så ! jag vet inte vrf jag inte får. mamma säger bara " nej iza, sluta tjata" :'(
men om du kan låna en kanin först ett tag så ser dom att du klarar av 3 kaniner ^^
#6, jao.. men då frsvinner väl den jag vill ha :'( <33
Hitta du annonsen på blocket elr vaddå? :)
Iaf. kanske du kan maila/ringa och fråga säljaren och fråga om du kan ta och låna den någon vecka och så får du köap den sen :) ? ett förslag, så gör man ju med hundar och hästar ibland.
´jag frågade mamma det.. :'( men hon tycker att det räcker med två kaniner :'( :'(
hur ska jg få henne att bli lite
"lockad" någon som har ett bra knep? ^^ <333
Min mamma tkr att det räcker med tre kaniner.. -.-
Not your mom, not your milk.
Min mamma tyckte det räckte med två..
Jag har 15 (A)
tips? är att INTE tjata!
Jag brukar bara se till att prata mycket om kaniner, sen titta på kaniner visa henne. Sedan prata som att hon redan sagt ja.
Då brukar min mamma typ tro att hon sagt ja :P
Nu tycker hon jag har väldigt mycket för många dock..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Var supermega snäll, be snällt, var inte jobbig och tjata mycket utan vara bara det perfekta barnet och säg att du såååå gärna vill köpa en till kanin. "snääälla, för min skull? Jag vill ju så gärna :( JAg kommer ta hand om den jättebra och allt kommer bli heeelt perfekt. Snälla? Jag älskar er förresten suuupermycket <3" och sen en puss och en kram var. Sen håll tummarna ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
hhhahaha tack alla jag ska försöka! :D <33333
Jag fick min andra ungefär som #12 tipsar :P Sa minst 1 gång varje dag,"snälla mamma kan jag få en kanin till?" tjatade int på pappa för han bryr sej int så mkt :) Men gör som #12 beskriver ;P det funka för mej ;)