Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 892 ggr
flisan93
0

Glömmer dig aldrig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ytterstforsens Frallan

född: 21 maj 2007     8 augusti 2008

Du kom till mig som en osäker liten solstråle och fyllde mig med kärlek. Du gjorde mig hel och alldeles varm i kroppen. Du gick från att vara lite och rädd till stor och ståtlig. Men i de ljusa dagarna fanns regn. Piskande regn och mullrande åska. Du blev som förvandlad till något hemskt. Jag kunde inte låta det hända, jag gjorde allt jag kunde för att få bort din aggressivitet. Månaderna gick och det blev bättre. det var som att de mörka molnen plötsligt suddats bort och jag blev den lyckligaste på jorden. Sorgset nog varade det inte länge, allt bara blev som vanligt igen efter en kort tid av glädje och skuttande på vita moln. Mardrömmen var tillbaka och gjorde dig till det lilla "monster" du var förut. Tårar började flöda och rivsår började komma. Mitt hjärta brast itu när jag en mörk dag var tvungen att lämna tillbaka dig, efter drygt ett år. Det kändes ändå som en lättnad, medans jag kände gråten i halsen.

Någon månad har gått utan tung saknad och förtvivel. Du har inte gjort mycket skada hos uppfödaren och allt har kännts underbart. Men under den ljusa skölden finns fortfarande det onda kvar. Ilskan som finns inom dig, som egentligen inte var menad för dig, min ängel. Med det totala året sammanlagt finns det ingen mening att låta dig och alla andra besväras mer. Ingen är lycklig, ingen känner kärlek och ingen känner glädje. Vi känner bara tvivel, tårar och sorg. Så därför måste jag säga förväl till dig, min älskade vän. Du får det bättre när du inte behöver försvara dig. Du mår bättre i himlen.

Förväl min fantastiskt starka vän. Jag kommer att sakna dig<3

Clariiz
0

:( Vad tråkigt
Men det är för det bästa :'( <3
Tyvärr..

RIP Frallan <3

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Majsbecka
0

r.i.p :/

Tina-A
0

:'( R.I.P Frallan.. Du får det bra i kaninhimlen ska du se <3

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0

:( <3

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sashhi
0

:'( R.I.P Frallan. <3 Du kommer leva lyckligt där uppe. :')

Not your mom, not your milk.

Taci
0

Alltid tråkigt när man "måste" ta bort ett djur :( Hon var iaf väldigt fin, har jag alltid tyckt :)

Beklagar! Tur att du har din lilla blåmes att trösta dig iaf :)

Starfall
0

Beklagar sorgen :'(

Du försökte, du har gjort allt du kunde för din vän. Nu är hon din ängel i himlen istället, och hon kommer vara din för alltid <3 Hon är med dig nu och sitter vid din sida, hon kommer ge kärlek till dig i all framtid.

Tröstkramar <3

Jojsan
0

:( RIP, tråkigt.. :'(

[Niike]
0

:( Beklagar verkligen.. Hon var verkligen vacker. Sötfrallan.
Hoppas hon får det bra i himlen <3
*tröstkram*

Ync
0

Frallan var en underbar kanin trots sina dåliga dagar.
:( <3

[Wera]
0

Frallan var så fin! RIP! <3

sputtnick_plexus
0

Beklagar :( Hon var så söt.
R.I.P Frallan <3

MajaaR
0

Neejj vad tråkigt, ;(, Beklagar verkligen, RIP Frallan <3

denisesalomonsson
0

:'( <3 RIP

flisan93
0

Tack allihopa<33 Ja, det känns overkligt. Det känns som att jag har gett upp för tidigt, fan vad ledsen jag är över att det blev såhär:'(

Ellen95
0

Nej, vad tråkigt!Gråter  Frallan var verkligen jättesöt<3 *tröstkramar*

R.I.P Frallan

Vila i frid.

memmis
0

R.I.P <3

malinroth
0

:´( RIP Frallan <3 Verkligen rörande det du skrivit :( *tröstkramar*
#15 Klandra inte dig själv för att det blev såhär, jag är säker på att du gjorde allt som stod i din makt. Trots att det är trist så är det som du säger själv bäst att det blir såhär när det inte blir bättre trots tappra försök och stark vilja <3

Tarkie
0

RIP Frallan :(

flisan93
0

#19 :'( Det är så fin.

TotteNumber1
0

Hon var och fortfarande är otroligt fin.

Kiwanu
0

ush.. jag började gråta när jag läste texten. men jag lovar dej att  hon har det bra där uppe, och hon tänker på dej, hon är nog tacksam! <33

men jätte jätte mkt RIP! :'(

emms
0

Usch sitter här och gråter :'(. RIP Frallan!

Emma

[Niike]
0

#28 Ja :(<3

HoppeTeqla
0

Åh, vad sorgligt ! Stackars dig ! Frallan som var en så söt och vacker kanin.