Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 7768 ggr
sammis
0

Har hanar tuttar?

jag ska ha en hane enligt pappren men jag är lite osäker. han har fyra bröst och de är mycket större än på min hona.

Denna kommentar har tagits bort.
Sashhi
0

#1 - Onödig kommentar.

putt !

Not your mom, not your milk.

[Wera]
0

Mina hanar har inga tuttar/spenar ?? ;S Hur gammal är h*n ? Kolla könet.

galaxens
1

Har alldrig varit med om det. Kålla könet!

pandabjorn
0

Min hane har pytte pytte små

youtube1
0

självklart har hanar tuttar alla hanar har de mina 2katt (hanar) har de o min hund(hane)om mänisko hanar har de o alla andra djur so varför inte kanin hanar.Min kompis har en kanin hanen han har tuttar.#3.De är omöjligt att dina hanar inte hat tuttar har du kollat ordentlidt dina hanar kanske har gjäte små tutta.#0.sammis din kanin  är säkert en hane men foratt vara säker kolla könet det spelar ingen rol om din kanin hane har gjäte stora tuttar kan fortfarande va en hane men kolla könet en då.

sammis
0

Jag har självklart kollat könet men det är inte så lätt tycker jag. han är över ett år gammal. vi ska till veterinären i morgon för att kolla och kastrera honom (om han nu är en hane) lite pinsamt om jag kommer och vill kastrera en hona.

Anledningen till att jag vill kastrera honom är för att jag vill ha båda kaninerna i samma bur. jag hade bara en hona först. sedan fick jag låna en hane över sommaren för att få kaninungar. det blev inte några. hon var på honom några gånger och han var på henne några gånger. ofta från fel håll. dom verkade inte riktigt veta vad som var fram och bak. dom höll inte på så mycket, låg mest och mös tillsammans. det verkade inte som om det blev något så vi satte ihop dom igen efter en dryg vecka men då gick det inte alls bra. han jagade henne och det blev ett fasligt liv innan vi fick upp henne. vi har försökt ett par gånger med samma resultat. tror ni att kastreringen kan göra att de trivs ihop igen? de trivdes verkligen av varandras sällskap i början av sommaren.

lill-jarven
0

Har han pungkulor då? Är han 1år gammal ska han definitivt ha det om han är en hane.

Tina-A
0

Min pojkvän har bröstvårtor, min hanhund har bröstvårtor.. Alla män och hanar har det :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Noa-Nisse
0

även gräshoppor? :/ haha?

Medarbetare på Hundar.ifokus

sammis
0

hans bröstvårtor är typ dubbelt så stora som hennes. och pungkulor har jag inte sett. det är mest hår. det är som fickor på varje sida sitter pungkulorna där inne eller sitter dom utanpå. hur stora är pungkulorna på en ettårig kanin?

Tina-A
0

#12: Menar förstås alla djur som diar :) Gräshoppor diar inte och har inget behov av bröstvårtor :P Inte heller ormar tex, som inte heller diar.

#13: Tillräckligt stora för att de ska kännas ordenltligt och även synas.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

sammis
0

om han är en hon kommer jag inte att bli glad. men det skulle ju förklara en hel del. med två honor blir det inte några ungar. två honor kan ju gå ihop ett tag utan problem men när de brunstar så bråkar dom. om det är en hona kommer jag ju aldrig att kunna ha dom ihop eller hur?

jag är lite nybörjare på det här och trodde att den här tråden var avklarad så jag ställde en ny fråga i en ny tråd. lite klantigt kanske.

Noa-Nisse
0

#14 :P hahaha jo jag förstod, bara skojade (;hehe

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tejoos
0

Japp, alla hanar har tuttar. De använder dom bara inte!

[Gretchi]
0

Det är nog en hona…min ettåriga hona juckar mot allt som tex bollar och andra kaniner :/

youtube1
0

#18.Mina kanin honor juckar på varandra det betyder att de visar vem som bestemer, min kompis kanin hane juckr på allting tex.skor bollar min kompis hand o huvud men hon låter inte honom jucka på hennes huvod eller hand såklart men man vet inte säkert fören vi har fot beskedet av sammis.

[Wera]
0

#8 Jo, jag har inte tänkt på att kaniner har, bara typ katter, hundar och sånt.. för jag kände för några dagar sedan att vår katt hade hihi ;) Men jag har iaf. inte känt av att mina hanar har de, de har nog men jag har inte märkt av det :)

pandabjorn
0

#15 man kan visst ha två honor i hop. Vi har tre honor tillsammans och dom är bästa vänner. Två av dom har bott tilsammans i ett år nu.

Thumper-KG
0

ALLA däggdjur har bröstvårtor, även hanarna.

Det är för att i embryostadiet utvecklas alla foster som flickor, det är inte fören hormon börjar tillverkas (testrosteron), som pojkar utvecklas, och även då kan det gå fel….