Problem med Rozett
Hejsan, Jo jag har lite problem med min lilla prinsessa.
Hon har börjat attakera mej igen.
Hon gjorde det för ett tag sen med när hennes ungar var mindre och nu har hon börjat igen. Hon hoppar efter mej och rivs och bits, Hon ställer sej på bakbenen och är väldigt arg! Jag vet inte vad jag ska göra, Jag skulle gissa på att det är tonåren, Vad tror ni?
Ge mej gärna en massa tips?, och Ja, Jag har funderat på att sälja henne eftersom att jag inte vill avla på en kanin med det tempramentet.
Men jag älskar ju henne så mkt ändå <3
Ge mej en massa tips? om vad DU tycker att jag ska göra!
Hur gammal är hon då?

Hon är ca 8 månader.

Ingen som vet vad jag ska göra?

Nu har jag bestämmt att hon får fram till december på sej att ändra sej!
Jag vill inte avla på henne om hon är såhär aggresiv som hon är nu!
Ingen som kan hjälpa mej med vad jag kan göra för att hon ska bli snällare igen?
Hon kanske är i tonåren?
Då brukar det oftast gå över ;)
Hantering, tålamod och envishet. Ge dig inte!
Men jag tycker inte du ska avla på henne även om hon blir bättre, men det är ju min åsikt. Man vill ju inte ha ungar som kan bli likadana..
Jag sitter i ungefär samma sits. Fia attackerar ju i buren, men hon är så jäkla underbar för övrigt så jag klarar inte att sälja henne :(
Stort lycka till, du klarar det!

Det lutar mest åt att jag ska sälja henne 
Jag får inte fler kaniner, Jag ska snart kolla på en kanin till som jag ska få.
Men sen får jag nog itne fler på väldigt länge.
Så jag måste sälja Rozett för att uppfödningen ska fungera.
Jag och Rozett hör inte riktigt ihop har jag märkt. Hon och jag är så olika och vi trivs inte så bra ihop.
#7 okej "/
Hon kanske är brunstig?Min ena hona är väldigt sur åt mej när hon är det…atackerar mina ben och händer..Tänkte också sälja eller ge bort henne när hon blev så men det gick över..

#9 Nej det tror jag inte.
Det har pågått väldigt länge.

Ugarna är väldigt lugna och snälla än så länge iafl. Men där är en liten pöjk som är väldigt sprattlig.
Kanske i tonåren. Kaniner brukar bli i tonåren när dom e mellan 6-10 månader mellan där ;).
jag är också i typ den sisten. Men det börjar bli bättre, har börjat använda klickers och lixom kommunicerar med den.
Aja Lycka till iaf
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Jag är ungefär i samma sits med Ping Pong.
Fast Ping Pong är till salu, eller ja.. Hon skulle redan ha flyttat nu..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com