Avelspartner sökes
Jag söker efter en avelspartner till min systers kan "Amilia!.
Rasen ska då vara dvärgvädur, hällst viltgtå men inget ¨måste, gärna stamtavla o stamboksförning men är häller inget måste.
Gärna en hane som är lungn, snäll och med bra hopptäckniker m.m.
Gärna inärheten av Lund, Malmö för vi bor i Veberöd. (Men transport fixar sig nog alltid)
Har du en go liten gosse där hemma så så lägg gärna en komentar eller ett mejl:)
putt

Har en del hanar som lånas ut (dock ingen viltgrå). Men ja.. du kan ju ta en titt ändå :)
www.freewebs.com/galaxens-kaniner/
(jag är i Lund, och malmö ofta, och kan ta med hane dit.)
Har en viltgrå hanne som jag lånar ut :) heter getteuiks Molle. är stambokförd på 93p. Ska dock ställa ut han nu i sept. igen.. Och se om han får högre/bättre. det var lixom för 1år sen ungefär han ställdes ut sist. Och då hade han inte växt klart och så.. :/ Och när jag tog ungar med han fick jag lov att regga han och då reggade jag han på 93p då. Men jag tror nog han kommer få något högre.
Han har haft kull förr och ungarna ställdes ut i klass M och fick 94p :D En unge som jag har sparat ska jag ställa ut oxå i höst och se om han får bättre poäng ;D
Bilder finns på han på min hemsida: www.freewebs.com/michiskaniner/
Hör av dig om du är intresserad.
betalningen sker när jag ungarna fött. Tar då lika mycket som "en" unge säljs :D
// Michis