Skellefteåträffen
Ni som var på Skellefteåträffen, vad tycker ni? Bra eller dålig?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag tyckte det var kul ^^ Fast det blev inte såå mycket vara med kaninerna, det blev mera vara med varandra ^^ Vi hoppade t.ex. inte med kaninerna eller så. Men jag tyckte det var skitkul, synd att jag och madde inte kunde komma på utställningen idag också :/

Vi möttes igår på utställningen (Dvärgspecialen) och kollade på kaniner, strosade runt och pratade. Sedan blev vi jättehungriga allihopa så vi skrev en lista och 5 av oss tog bilen till Subway. Det blev väldigt rörigt med 6½ macka, och de flesta skulle dela så det skulle vara lök på högern, men paprika på vänstern och sådär. Men det funkade! Sedan blev det krångel med pengarna men det löste sig.
Vi åkte hem till mig och fick låna ett militärtält (vi skulle egentligen ha haft flera små tält) som vi satte upp. Sedan åt vi pizza och pratade, och då kom vi på idén att vi skulle bada.
Det var jag, Matilda, Hanna, Linn och Fanny som badade. Hur kul som helst men det blev riktigt kallt när vi skulle gå upp igen och klä på oss ^^
Vi tänkte hoppa med kaninerna men det blev inte så, istället pratade vi en massa tills vi somnade. Imorse for Johanna och Madde hem och vi andra åkte till utställningen och var där :)))
www.frihetenskaniner.se

#1 Jo, det tycker jag med .. men det var kul ändå :)))
www.frihetenskaniner.se
Åh vad skoj det låter! :D Har ni inga bilder att bjuda oss övriga på? (A)
Hade ni kul på utställningen idag förresten? :)
Skickade ett PM till dig ciss men PM verkar ju krångla så du kanske inte fått meddelandet..? Jag tror jag glömde Naos toa + spån + hö hos dig, i tältet. Är inte säker på det men det fanns inte i bilen så jag tror jag glömde det..
#4 Jag tog inte många bilder, men några ^^ ska ladda in dem i datorn nu :)
Vad kul ni verkar ha haft! :)
Nu kom vi just hem :) Va förbi malins torp på hemvägen och sen var vi och lämnade lisa med kaniner på mariehm. Packad som en sillburk var bilen, 4personer massor med packning, 3hundar och 7 kaniner tryckte vi in i min lilla bil haha men det gick bra trots allt. Jag tyckte det var riktigt kul och mysigt och sånt, lite tjorv med matbeställningarna och så men det får man räkna med ;) Har massa tjusiga bilder, fast nästan alla är från tältet men men :P Orkar inte lägga in nu är aptrött men det kommer sen! Trist att det inte blev nån hoppning och så, men men. Väldigt trevlans var det då att träffa alla och så!!! :D
Jag & Ida hade också jätteroligt! ^^
#5 det hände inte så mycket särskilt en det var mysigt, mest babbel och lite ikande på de fina kaninerna och sånt :)
Ciss hjälpte mig iaf att fråga Lina Rönnbäck om Knuts dåliga tatuering i örat och hon sa att hon köpt en tatueringspenna som hon skulle fylla i där tuschen typ försvunnit så hhon bad mig bara komm förbi henne nån dag så skulle hon fixa det. Åh vad glad jag är ! :D Har ju tänkt tälla honom och det är ju trist om han hade haft en oläslig tatuering då :/ Den går att läsa fortfarande men de två siffrorna i högerörat är inte hela och jag vet inte om det skulle godkännas av domaren även om det syns vilka siffror det ska föreställa.. Frågade också om det var tillåtet att göra så och det var det enligt henne oc hon borde ju veta eftrsom hon är insatt. Åh jag blev jätteglad, hur härligt som helst ^^

Den var bra! Treevligt å träffa alla ((:
(fast lite synd att inte tryggur fick hälsa på alla kaninerna. Gräva med dom å sånt)
Synd att vi inte hann hoppa också. Men jag hade ju ändå ingen kanin där så. haha (: Kul att Tryggsnygg fick 93p o. Victoria 93,5p på uts iaf ((:
Tack för att jag o. Tryggisen fick sova en extra natt (; Och tack malin, malin o. ida som lyckades mosa in mig i bilen så vi slapp åka buss (de är ju bara att säga till så kan ni få lite bensinpenki såklart)
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Kul att ni hade kul! :D
Jag vågar inte ens tänka på hur det lät dock, flera samlade norrlänningar.. Det måste låtit som en kör eller något..
Norrländska är kul, fast jag förstår det inte :P
Ni måste visa lite bilder också! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#11 Ja det var ju jättekul att dom fick det, men lite konstigt att dom inte nollade honom pga fulhet ändå ;) Stackars liten som inte fick busa med alla andra kaniner :( Skulle haft allihopa lösa i tältet :P
Varsågod för skjutsen :) Det blev gick ju bra trots sillburks varningen ;)
#12 haha vad är det du inte förstår? Ioförsig förstår inte ens jag alltid ciss, hon pratar så himla fort ibland den lilla sötisen! PÅ tal om sötnöten så kom malin på vid middagbordet att ciss skulle kunna vara kifs mscot och jag och Ida håller med till fullo! haha <3
Tokbrudarna kom ju som sagt på att de skulle bada i kylan. Var inte direkt nå badväder längre på kvällen men fint var det dock!

Underbara bilder, speciellt några heta bilder på Matilda och så var #32 ganska tjusig också :)))
www.frihetenskaniner.se
ni verkar haft roligt! :D
Haha, alla ser alldeles galna ut x) Fast det var vi väl också…
Hahahahaha! Va bra vi är. :D / Ida
Vilka härliga bilder, eller iallafall de flesta;) Kan berätta att jag hade druckigt väldigt mycket sockerdricka så därför var mitt sätt att vara på kort lite crazy(#22). Hanna, du är en riktig player^^<33

Haha ;)
www.frihetenskaniner.se
Linn: Hahahaha! x)