Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 409 ggr
allasflikka
0

hur kunde duh ?? ..

hejsan , nu berättar jag en sak jag är JÄTTE sur på .

jag &  min familj gick till finland i en vecka .  Min kanin black beuty hadde bebisar i magen. Jag hade frågat en tjej om hon skulle kunna ta hand om min kanin för att hon hade haft kanin förut. Jag berätta allt vad hon skulle göra.

idag fick jag reda av min granne att när vi va i finland så såg hon att bur dörren va öppen till min hane & att han sprang fritt där. Hon såg oxå då att ingen kom o mata mina kaniner på 2 dagar.

jag hade black beuty andra sidan av huset & min hane i andra. Min granne mata sen min kanin skuttis (hanen) . fast hon visste inte att black beuty med ungarna i magen va där i andra sidan !

men vart var den tjejen som skulle ta hand om mina kaniner ?

min tjej black beuty har haft ungarna längre än 4 mån . Och inga ungar , hon har troligen ätit upp ungarna.

Rynkar på näsan

Sashhi
0

Väldigt oansvarslöst av de som sa att de skulle ta hand om henne !

Not your mom, not your milk.

[Zoie]
0

Håller med #1  !

Alecsandrala
0

Sjukt oasvarigt! Hur kan man ta på sig något som man inte klarar av?! :O

flikkan
0

Väldigt oansvarigt om det är så som grannen sa, Men han kanske bara itne ha sätt att hon har matat dom.

Sen så har din hona troligen inte ungarna i magen, då skulle båda dom och mamman vara döda vid det här laget.

En hona är dräktig i ca 1 månad, inte 4.

Men jag tycker du ska ringa och skälla ut den dära tjejen. Om man tar på sej ett sånt ansvar så får man ju sköta det med!

allasflikka
0

oj skrev fel 4 v .

allasflikka
0

grannen bor brevid oss , som såg det