OT: Ditt rum
Skulle vara kul med en ny sån här tråd :)
Här lägger du ut bilder på ditt rum(ni med lägenhet tex. kan lägga ut så mycket av den som ni orkar)
- Mvh Emma
Hehe, inte så lämpligt just nu då mitt rum ser ut som ett bombnedslag, men jag ska fota när jag städat (A)
puttputt
Mitt rum är under konstruktion (;D) så jag kanske kan visa sen när det är klart :)
Jag har bara gamla bilder.. Eller ja dom är typ 3 månader men :P
Jag fotar sen, det behövs städas lite..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag står för minimalism när det gäller rum i alla fall. Så det är inte mycket att titta på anyway.
Bara jag som vågar visa mitt fula rum elr XP ????
Mitt är det kläder i överallt, precis tvättat och inte orkar fixa ^^
Men kan nog ta kort på lite andra rum här i lägenheten, om jag får låna lottas kamera ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Här är mitt rum. ^^, Tog korterna för ett litet tag sen. Men dom blev inte så bra för hadde nån konstig inställning på kameran men man ser i alla fall hur de ser ut. ^^,
De svarta i dörren är förmålat för i rummet brevid så är de inte så städat änn. De är också mitt rum eller mitt plugg rum där jag har gjort iårdning så jag har bra och plugga i ^^,
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Ska ta några foton snart
batteriet laddar ^^
Kramar / Julia (=
LÄgger in sen ;)
Fint ni har :)
putt :D
- Mvh Emma
Vad fint ni har.. jag har mega fult, tråkigt och fullt med sladdar för vi har 3 datorer i vårt rum >.< haha
Jag ska försöka komma ihåg att fota (A)
#11 Snyggt! :)
Emma ditt rum är ju döläckert ^^

Mitt rum är ett bombnedslag just nu för vi ska tömma hela mitt rum nästa helg (tror ja de va) å sen tapesera och måla å sen åka till ikea å köpa nytt :D
#24 Tack :D
- Mvh Emma

allt i mitt rum är en endaste röra just nu, inte städat och allt sånt.. Men snart ska jag atyp byta ut allting, fönster golv kanske tak och ska byta tapet, säng skrivbordl ja allting! När det blir klart kanske jag läger in nån bild! ;)