Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 508 ggr
FijaahM
0

kanin sökes!

Jag Söker en **kanin
**Ålder helst under 2år.
Kön ; skulle sitta bra om de var en kastrerad hane eller en hona:)
Och det ska vara inne kanin:), skulle vara toppen om man fick med bur!

helst ska den vara nära strängnäs. : Enköping,västeås är rätt nära, så om ni vet nån som har en kanin tillsalu med mina "krav" ;) som står där uppe ;p ,så skriv gärna :)

Jag har 1 Dvv (Maya), hon är 5månader!

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Memsan
0

Hej!

Om jag fattar rätt så vill du ha en kastrerad hane eller en okastrerad hona.

Jag har en kastrerad dvärgvädurshane på 2 år som jag skänker bort till ett bra hem. Han är viltgrå.

Ett flertal okastrerade honior har jag också i olika åldrar. Dessa är lejonhuvade dvärgvädurar.

Jag bor mellan Enköping och Strängnäs.

Hör av dig om det låter intressant så kan jag maila bilder.

[Wera]
0

I Dalarna (kan ordnas transport nog) finns det en teddy dvv hona, 2 år, en lejonhuvad svart/vit japan 3 år, en i Älvdalen som är svart/gul japan hona, 1 år ("bondkanin" och lejonhuvad korsning).

Veero
0

Finns en kastrerad hane som är tyvärr 4 år om du skulle vara intresserad ändå^^

Clariiz
0

Jag har 7 st blandras bebbar. De blir 2 veckor på torsdag.
Pappan är Lejonhuvad, mamman dvvkorsning. Könen borde jag se om ett par dagar.

Det finns 3 blåa, 1 svart manteltecknad, 1 svart brokad och 2 svarta. Dom finns i Eskilstuna, transport till västerås kan fixas.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Elin_T
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

heeej vi har kaninungar och dom är leveransklara den 4 augusti och kan ordna transport. Och det finns en hona i vår kull hon är dvv och föredrarna är lejonhuvaddvv och pappan är dvv. Hon är själv madagaskar och har världens snyggaste kropp till hoppning . Hon är social och är en riktig gosegris och ända flickan i kullen. Hon heter Wonder`s Conquista . Och hon kostar 200 och medföljr härstammnings bevis, faktamapp, övergångfoder, bilder på cd från uppväxten.

här är hemsidan: www.freewebs.com/wonderskaniner

Devin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en liten svart hermelin/dvv korsning, hona. Buren som hon bor i kan ev. köpas. Kontakta mig så fort som möjligt vid intresse.