Tonårstiden
min kanin har börjat att bli mer aggresiv på dom senaste dagarna. när jag sträckte fram en morots bit till henne så knuffade hon ganska hårt på mej och hon visa de hennes tänder mot mig. vad är det för fel på henne? hon är 7 veckor nu och hur länge kommer hon att hålla på så här?
är hon typ tonåring nu eller liksom är hon lite extra tjurig då eller??

sju veckor? jag kanske inte är rätt person att svara på detta men jag tror Inte att det äär tonåstiden.. (A)
Hon är inte i sin tonår, om hon nu bara är 7 veckor :S ? ;O Har aldrig träffat på en kaninunge som är agressiv. Vet iaf. inte vad som kan vara felet, hur länge har du haft hon?
Jag tror du är för snabbt "fram" om du fick henne nyligen! Låt henne vänja sig med den nya miljön först!
Har du precis köpt henne?
Då ska du ge henne tid att finna sig tillrätta! Låt henne ta första steget fram och kolla vem du är..

#2 jag har haft henne i snart 3veckor,
innan kunde jag ta upp henne och kela med henne hon sprang runt i rummet och hon skuttade fram till mig och var jätte nyficken och igår var hon jätte konstig och agressiv :'(
#5 Var hon 4 veckor när du köpte henne?! :o

#4 På söndag har jag haft henne i 3 veckor och hon har fått springa i mitt rum hon har klättrat upp på mina knän jag kunde kela med henne hon var hur snäll som helst! men igår blev hon såddär konstig när min mamma skulle ta upp becky så bet becky mamma, becky har alldrig bitit mig för och inte mamma heller men nu gjorde hon det. hon har ett sånt underligt beetende nu jag fatta inte varför!

#6 nej hon var 6 veckor när jag köpte henne!
#8: Då måste hon väl vara 9 veckor nu? Om du har haft henne i 3 veckor.
#9, ja exakt….
hmm… en av mina kaniner började vara riktigt agresiv efter några veckor när jag hade köpt honom. Han ville inte bli hämtad ur buren och så bet han mig ibland så det började blöda. Ofta lät det som om han "morrade" och det gör han fortfarande ibland, men han bits inte längre. Det lugnade ner sig efter några månader, och jag vet inte riktigt vad det var som han fick i skallen, men han kan fortfarande morra när han inte vill bli hämtad ur buren.
Nu är han iallafall världens goaste och klokaste kanin, men jag han kastrera honom inan han vart lugnare, men efter kastreringen fortsatte han vara lika agresiv i flera månader, så jag tror inte det var pga det han vart lugnare!

#8 på söndag har jag haft henne i 3 veckor