Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 459 ggr
jaaow
0

Vaccination

På torsdag den 7 Augusti kl. 18.00 kommer vi, som varje år ha samvaccination här i Södra/ Mellersta Skåne, .  

Om det blir som de tidigare åren kommer priset ligga på 100 kr/ kanin, OM man har över 2 kaniner. Har man mindre än två kaniner har jag för mig att det är 150-200 kr/ kanin. 
Detta är ett väldigt bra tillfälle att vaccinera då det är billigt. När vi vaccinerade på djursjukhuset kostade det 400 kr/ kanin som  jämförelse.

Alla är välkomna, dock måste ni anmäla er senast imorgon kl 8.00 till silverglantans@hotmail.com .
Detta då vi ska ge besked om hur många vi blir och antal vaccin som ska beställas.

I anmälan ska finnas; Namn, tel.nr, mejladress, antal kaniner, vilka vaccin ni vill ha samt om det är första gången ni vaccinerar. När vi fått er anmälan kommer ett svarsmejl skickas med lite viktigare och närmre info om adress m.m.

Hittills är vi cirka 30 kaniner men hoppas samla ihop till lite till.  

VÄLKOMNA/ Nathalie

mjoans
0

Var i mellersta skåne är detta?

galaxens
0

#1    5 minuter ovanför sjöbo

mjoans
0

Okej, vet du hur gammal en kanin ska vara för att vaccinera dom?

galaxens
0

#3  12 veckor tror jag.

galaxens
0

Om man har 2 kaniner. Blir det 150-200 kr då, eller 100 kr då? :P

Siggen
0

#5 Förstod det som att om man har 1 kanin, 150-200kr, 2 kaniner, 200kr (100 styck), 3 kaniner 300kr (100styck) osv..

Mvh Sigrid

galaxens
0

#6 Okej, jo jag tror också det är så. Ska ringa Natha strax. så kan höra med henne då ;)

Denna kommentar har tagits bort.
jaaow
0

Fortfarande inte för sent att anmäla! =)

Thumper-KG
0

Antar att det gäller 2 vaccin/kanin då( MYXON & RVHD) i det priset…IVOMEC kostar väl extra…?

jaaow
0

#10, ja du ha så rätt så.