Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 524 ggr
teddykaniner
0

OT-MegaDjurplågeri här! :@

Hej!

Jag och min kusin Fanny (SotisG på kif) läste nyss på dagsbladet att det finns djurplågare här! ca 1,5 mil från oss.Det är inte så många kaniner som drabbas,utan mest katter,dom dödar dom på ettplågsamt sett.tex dom sätter dom i små burar tillsammans med jakthundar som sliter sönder dom,och hänger upp dom i träd i framtassarna :@,dräkner dom,sätter en kedja runt nacken och sen en tegelsten i andra änden och slänger i vattnet,sticker ut ögonen,kapar av deras svansar,sticker in käppar i bakdelarna på dom…detta gällde katter..

Kaninerna blir uppätna/dödade av hundar,burarna klipps upp och dom sätter jakthundar dit :(:( Det har också hänt flera otäcka saker..:(

Med vänlig hälsning,
Jenny

[SamY]
0

what? vad läskigt! :S urs vad hemskt!!! ÄR det ingen som vet vem det är?? :(

teddykaniner
0

Jo,dom misstänker vem det är,men har inga bevis

Med vänlig hälsning,
Jenny

Fnyan
0

Shiit! :O HATAR DJURPLÅGERIIIII!!! :@ dom personerna borde dö eller hamna i fängelse för resten av livet eller bli plågade så som dom plågat djuren -.- usch nu va ja lite hemsk men iaf XD

teddykaniner
0

barnen vet vem det är,men plågas(megamega stryk) om dom säjer till någon om vem det är,så ingen vågar inte nämna något om dom :@

Med vänlig hälsning,
Jenny

Fnyan
0

#4 määh! :O jag hade sagt ändå för djurplågarna kan ju nt göra nått när polisen har dom ;) å dom kan ju t veta vem exakt som sagt. :P

emmsaaan
0

LÄSKIGT! :(

Wigge
0

Om det är känt var dem bor varför görs inget då? bara att bussa polisen på dom ju.

Issis
0

Men fyfan! Vad hemst! :'(

Tina-A
0

Men gud så hemskt. Vilken människa skulle kunna göra så?!

#7: Polisen vet ju antagligen det redan eftersom det skrivs om i tidningen. Dom håller nog utkik.
Om någon ser djurplågarna borde det alltså bara vara att ringa polisen så kommer dom på stört!!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Wera]
0

:O :@

HEMSKT! IDIOTISKT!

Sirocco
0

usch"

Kramar / Julia (=

Salladshataren
0

OT-stopp…

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

teddykaniner
0

ojsan..hade inte menat skriva OT-fördet handlar ju om kaniner?!

Med vänlig hälsning,
Jenny

sputtnick_plexus
0

Åh, så läskigt :(:(:(

ElinLi
0

Åhh näääe om dom blir tagna så tänker jag komma å sticka in käppar i bakdelarna på dom med glädje!

MajaaR
0

fy faan!

MysanMinGodis
0

kan man inte polisanmäla sånt? fy fan vad hemskt, speciellt om katterna :'( :@

FijaahM
0

Fy vad hemskt :@  Hur kan man göra sånt :'/

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se