Era kaniner..
Hur är dom i sitt beteende?
Min kanin är väldigt aggresiv! hmmm… Tycker inte om mig så mkt men dom andra i familjen går bra minsann *suck*

Kaninen vi hade innan den här visste inte vad bita var. Han bet inte nån på 5 år… Han slickade bara jättemkt när han var arg, inget mer! Tyvärr fick han en hjärnblödning strax innan han skulle fylla 5…
snyft…
:( tråkigt när dom dör. :(:(
Min kanin är i alla fall jättesnäll! Han bits aldrig och han är väldigt snäll och tycker om att bli klappad och ompysslad.
Han är aldirg arg eller bårkig. Det är inga problem att lyfta honom och han går med på det mesta lixom :)
Min systers kanin är däremot lite knepig. Det kanske har att göra med att hon precis fått ungar men hon är i alla fall ganska agressiv och helt omöjlig att lyfta. Hon hatar det och hon sparkar som tusan. det är jättejobbigt :S
Min kanin är agressiv. Men hon är jättesnäll att lyfta upp och gosa med. Men hon är agressiv i buren…
#3: Vad konstigt :S varför är hon så? Hon kanske försvarar sitt revir eller något sånt :)
#4 Jag tror oxå att det är för att försvara sitt revir.
Som sagt hatar min kanin att bli buren! Jobbigt eftersom det är svårt att hålla i henne när hon sprattlar överallt.. Annars tycker jag hon är snäll, hon tycker inte om min pojkvän dock och har bitit honom någon gång tror jag? Så han vågar inte hålla händerna framför hennes ansikte :)
Jag är inte alls rädd för henne, mot mig är hon snäll och pussar gärna henne på nosen! Hon pussar tillbaka :) Men är allergisk så det börjar klia så fasligt på läpparna ..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#7: naaw vilken sötnos! Ganska lik min kanin molle faktiskt :)

naaw. Sötnos :) värsta coola färgen han hade!

tack, om du menar Blixten ;)
fast han fällde typ sin vinter (?) päls där ^^
Japp. jag menade blixten. Jättesöt :)

okej, tack :P
din kanin är också söt (:

just det. molle har han bara ett öra nedfällt?det har min kanin alfons tyckte j asåg det på din bils knake fel inte vet jag. aja

ojojOJ va söt molle är där :P
Jag tror 2, eller möjligtvis 3, av molles ungar också har ett öra uppe och ett nere :) De andra har fällt båda två.
#18: han är ALLTID söt ;)

#20 dt tror jag nog ;D
men där va han extra söt :P
:D japp

Min kanin är jätte snäll och han älskar mig.. När jag tar ut han lös i trädgården brukar han alltid springa efter mig var jag än går, han är som en hund. Vi har en skog har i landskrona som heter karslund och där brukar jag går ditt med honom och han får springa fritt och han sticker inte han sringer bara 3m i från mig sen kommer han när jag kallar..
#23: Åååh du verkar fått en riktig ängel :) Önskar min kanin var likadan.

Japp Inte många kanbiner är så
är stålt att jag har gjort honom så snäll Fick han när han var 6veckor gammal
Tja, alla mina kaniner har lite olika temperament.. tar alla var för sig. :)
Hoshi - Snäll men sprattlig. Brukar springa lös på gården under uppsyn.
Fia - Världens keligaste och snällaste, säger inte nej till lite mys. ENORMT bra mamma!
Mimi - Lite avvaktande mot nya människor, men är jättekelig mot oss i familjen. Tycker inte om att bli lyft, men om man håller i nackskinnet med ena handen och under rumpan med andra, så går det jättebra. Hon känner sig tryggare då. Är Extremt hundrädd!! Kan bli elak mot oss pga rädsla, när det varit hund vid burarna. Men efter några dagar är hon sitt gamla keliga jag.
Zvinto - Snäll men lite feg. Tycker om sällskap i form av andra kaniner. Lugn som en filbunke i famnen.
Iris - Sprallig men snäll tjej, förtjust i sällskap. Tycker inte om att bli lyft. Är enbart 3,5 månad, så jag tränar fortfarande på att vänja henne vid lyft och sele.
Dragon - Lika sprallig som sin syster Iris, men lite fegare. Snäll som få.
Goman - Avvaktande mot andra, men ganska trygg med mig. Snäll och jättelätt att lyfta och ha i famnen.