När säljer ni dom?
Hur gamla är era kaninungar när ni säljer dom?
8v
vissa 7
Med vänlig hälsning,
Jenny
Tidigast 7 veckor. Säljer helst vid 8-9 veckor.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
8 veckor, men kan göra undantag ibland.
En av ungarna fick följa med nya ägaren hem en dag tidigare, just för att de skulle så långt.

Okej, för det kom en idag som ska köpa en unge. dom kommer om en stund och ska hämta henne. Men ungen är 7 veckor och 1 dag.. Det är väll okej?
8 veckor.
Men i förrigår sålde jag dom 3 dagar tidigare eftersom dom annars inte kunde hämta dom :).
#4 Det är okej :)
Jag fick Tindra när hon va 7 v och 1 dag :)
8 veckor.
Hade en som fick flytta när den var 7 veckor och 6 dagar. Det tyckte jag var alldeles för tidigt :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
8 veckor, men händer någon flyttar lite tidigare ibland runt 7 veckor.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
8 veckor, men om t.ex. jag ska åka någonstans och de är 7 veckor och jag ska leverera en kanin dit jag ska så händer att den flyttar vid 7 veckor ;) Om ni fattar..

Okej, så det är ingen fara med ungen?
Tjejen som ska köpa henne har haft många kaniner innan.
#10 Tycker det är Ok..
jag såg att många lämnar dom vid 7 veckor för visa orsaker, varför lämnar ni dom inte vid 9 veckor istället ^^ ?

#12 Lämmnar ungar vid 9 veckor om det är då jag ska leverera kaninen till ett ställe, elr om det är då köparen kan komma.. syrrans ena kaninunge flyttade när den var 9 veckor, men den hade redan flyttat från sin mamma, för att bläcken i örat(öron märkningen) skulle sitta kvar så inte någon skulle tvätta av det.