Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 688 ggr
flikkan
0

OMG

Herregud! Det ringde en kvinna för några minuter sen och tingade 4 ungar! Hon lät typ dansk lr ngt. Jag höll på att ramla omkull.

Nu har jag bara 1 ungar kvar tillsalu, Och en ska komma och titta på honan i helgen! Shit, asså, Jag blev helt shockad!

Ville bara skriva av mej lite!

ElinLi
0

Woow är du säker på att hon var seriös satt hon inte bara ringde för att det var kul ? ;P

Sisss
0

tycker du ska kolla upp den där kvinnan som tingade 4st, om hon verkligen var seriös och att hon har plats för dem alla fyra :)

flikkan
0

Japp, Hon sa: Vi har väntat länge, och du var så nära. Hon frågade om dom var bruna och könen och sånt. Hon skulle komma och kolla. Hon lämnade sitt tele nr.

Hon verkade seriös. Hon frågade en massa frågor om dom vah ute kaniner och sånt. Vi får väll se :P

[IsabelleA]
0

hur har det gått änsålänge?

paulinadenfiina
0

Vad skoj att det gick så fort. (hon verkar ju seriös iaf) ^^ Samma fråga som IsabelleA: Hur har det gått än sålänge?

[Niike]
0

Oj då.. Om hon är dansk kanske hon ska ha dom som "sommarkaniner" bara? :S Där lät jag rasistisk, men jag menar att hon kanske bara är här på semester och ska ha lite underhållning till sina barn, eller något..

Salladshataren
0

#6 Danskarna invaderar Sverige! xD

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[Niike]
0

#7 xD

[Wera]
0

#3 Det var en dansk ? vet inte riktigt, som sa att hon gärna skulle vilja tinga en kanin och hon skulle höra av sig, och hon gjorde aldrig det! (Lite oseriös!) och så var det en svensk, som sa att hon vela tinga en hane, så han har "tingad" men sen ringde hon och sa "mitt barn vill inte ha någon kanin längre" :S

Dessutom var den en norsk familj som mailade oss och vela tinga en hermelin hona av oss, och vi höll hermelin honan till henne och vi nekade flera köpare, sedan hörde de aldrig av sig så vi sålde hon till en annan! Den norska familjen sa att de bodde bara 30 min från oss i en sommar stuga fårn april-augusti så de skulle hämta henne, men de var värkligen oseriösa! Fast de lät vädligt seriösa.

paulinadenfiina
0

#9 Jobbigt när folk ändrar sig elr inte dyker upp -.-

[IsabelleA]
0

#9 Därför kräver man handpenning ;) Alltså en tingnings avgift. Om kunden (köparen kanske man ska kalladet) ångrar sig får h*n inte tillbaka tingnings avgiften. Så det är som en garanti att dem ska köpa djuret. Ångrar dem sig har ni iallafall fått pengar och lite extra ork att hitta en ny familj. ;D

[Wera]
0

#9 Jo jag har iaf. det, men det var inga av mina kullar som hände så där med oseriösa perosner, det var en av syrrans (med norska familjen) och de andra två av min kompis, hon hade ingen tingnings avgift, min syrra har det men norska betalade aldrig in det, men vi höll kvar henne för vi visste inte om det var för de var i Sverige redan och inte kunde betala typ..

flikkan
0

Jag börjar verkligen undra om hon verkligen är serös. Mamma ska ringa henne imorgon. Men asså, Dom fyra kaninerna kommer kosta 1000 kr tsm… Det vet hon om, Om man är oseriös så betalar man väll inte den summan?

[IsabelleA]
0

#13 håller faktiskt med dig där. Knappast att man köper kaniner för 1000 kr om man är oseriös?

Btw, har du bilder på ninerna?

flikkan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 Japp, Men inga bra änsålänge.

Men jag kan lägga in en eller två här :)

flikkan
0

….

flikkan
0

Dom är verkligen super fina. <3

[IsabelleA]
0

Gud så söta! Jag har själv ingen egen kanin men älskar kanin ungar! Dom svartvita var ju super gulliga!

flikkan
0

#18 Haha, Ja… Det är många som faller för dom!

Issis
0

#13 jo det är sant…

[Niike]
0

Jättesöta dom är ju! =)

Är kvinnan medveten om att kaninerna kanske inte går ihop senare? Vad är det för kön på dom förresten?

flikkan
0

2 hanar och 2 honor. Det vet hon också.

Jag får väll prata allvar med henne sen när hon kommer och ska titta på dom.

Issis
0

#22 Det går säkert bra :)