OT flytta hemifrån
GAAH! jag längtar till jag flyttar hemifrån!! då ska jag skaffa fler kaniner :D:D som ska gå lösa :) iihiii, var bara tvungen att skriva av mig (; heheh.
Medarbetare på Hundar.ifokus

haha, jag längtar också ;D att inte behöva lyssna på någon och låta kaninerna vara inne och springa hur mycket som helst. Pappa brukar klaga varje gång jag tar in e kanin om att de "smutsar ner"
yeah riight att de gör.
Sen får man vara ute hur länge man vill när man bor ensam ;D
the vanity, it becomes insanity
Längtar oxå (; Då får man lixom bestämma om sig själv och så.. Det kan man inte nu >.< .. HEhe.. *LÄÄÄÄNGTAR*
// Michis
Flyttar du snart eller? :)
Har typ glömt hur det är att bo hemma, ca 5år sen jag flyttade till eget nu. Bor dock med Malin nu när vi pluggar och vi delade även lägenhet med vår kompis sofi förr men hon stod nog inte riktigt ut med alla våra djur så hon flyttade.
Jag vill också flytta hemifrån, men jag kommer nog inte ha fler kaniner än vad jag kommer ha till hösten, om jag har kvar dom (som jag nog iaf. kommer ha ^^). Fast det jag kommer skaffa är nog en liten hund <33
Shit ja vad jag längtar. Har bestämmt mig för att gå på gymnasium långt bort dock :P
Typ gbg eller något (:
Så då flyttar jag typ hemmifrån iaf :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#5 WIIIIIIIE <333 :D
#5 Jag vill flytta till GBG jag med XP Även om jag bor enda uppe i Ovanåker/Dalarna/Gästrike ungefär. Min farmor bor där så ^^
#3, snart och snart :P jag ska försöka flytta innom två år :D men jag kan knappt bärja mig. jag kommer sakna mamma och pappa enormt, men det ska bli så härligt!!
#1, visst! :D så är det, man kan verkligen bestämma ALLT själv :P så jäkla härligt alltså (;
Jag längtar, men ändå inte.. Vet inte hur det blir med djuren och så. Kan ju inte ta med mig alla "/
Men ibland vill man bort från den här skithålan.
Jag och min man flyttade ihop när jag gick sista året på gymnasiet och det har vi aldrig ångrat. Idag bor vi i villa, är gifta och har en dotter på 4½ år. Livet är härligt!
Kan inte rikktigt hålla med. Nästan. Men vill inte betala räkningarna själv!
Jag vet inte om jag längar eller ej. Eller det gör jag. Detta huset förstör folk. Det blir så himmla härligt att ha ngt eget och få bestämma själv!
Men samtidigt blir det kanske svårt att ha djur… Man har ju inte råd med värsta villa och trädgård direkt "/
Men när jag flyttar ska jag ha hund iaf, inte fler kaniner tror jag. Eller det beror ju på. Lever inte de jag har nu så ska jag ju skaffa fler. Men de ska inte öka i antal menar jag.
För mig blir det tvärtom tyvärr.
Kommer få lämna en eller 2 kvar här hos mina föräldrar när jag flyttar.
Minst 3 kommer få följa med, ev 4 om jag har plats.
Så kul är det väl inte, inte om man som mig kommer flytta till en 2:a och bo med pojkvän, 1 hund och sen de kaniner som får plats.
Finns ju inte all plats i världen direkt.
Jepp, det är riktigt skönt. :) Dock jobbigt ibland att ingen lagar mat åt en, diskar o framförallt Tvättar!! Det har sina för- o nackdelar, absolut:) Men mest är det fördelar :)
längtar inte! för då.. ja har jag inte plats för dessa kaniner! Men dom finns nog inte dåå :(
Med vänlig hälsning,
Jenny

Om allt går enligt planerna så flyttar jag kanske till Australien nästa år till hösten, men det är bara kanske…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Jag lär väl flytta om nån vecka jag. Så fort jag kirrat en lägenhet (: Ser väl inte fram emot det så överdrivet mycket för kaninernas skull. 8 st i en liten lägenhet känns lite trångt^^
Har ju inte direkt råd med värsta superstora lägenheten…
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
hm, det värsta är att det är 6 års väntetid för en lägenhet i ystad!! (bor i ystad) så man borde kanske sätta upp sig i någon form av bostadskö? fast jag har å andra sidan hört många som fått lhg innan 6 år :P ajaman får se vad som händer :P
#18 ofta är det ju så att man kan stå i kö hur länge som helst i princip utan att göra en intresseanmälan på nån särskld lägenhet. och sedan då man hittar en man vill ha och gör en intresseanmälan och den som stått längst i kö av de som anmält intresse får lägenheten. är det så så kan det ju vara god idé att ställa sig ikö redan nu :)
#19 jag står i kö i göteborg ^^. Är bara 14 också :)
Emma