Innebur, Uppsala
putt
Har 3st höhäckar

vart finns buren ?
Ja, jag har sagt att jag är intresserad av hörnhyllan, har även PM'at, men det bryr du dig visst inte om ^^
#3, det står ju i rubriken!
Orkar inte skicka grejer, blir en massa krångel för mig och dyrt för köparen.
Tråden kan låsas, buren och tillbehören borta!
#6, ok, men då tycker jag du inte heller ska påstå att ni eventuellt kan skicka grejerna i augusti. O framförallt inte bara ignorera intressenter, då kan du iaf skriva hur det ligger till.
#7 Jag har inte fått något pm från dig, hade jag fått det så hade jag självklart sagt som det var.
Känns som en massa tjafs för ingenting, det är ju inte direkt den enda hörnhyllan i världens eller hur? Och dessutom borta, så lägg ner nu snälla du.
Du lär väl förstå att jag hellre säljer grejer till folk som kommer och hämtar dom här, än att hålla på och skicka dom. Eller hur? :-)
#8, men herregud, jag har väl ändå inte tjaffsat? Sa bara att jag tyckte du kunde informera o inte bara ignorera, jag har sett på mina skickade PM att du öppnat det o läst, så säg inget annat. Jag har inte sagt att det är den enda hyllan i världen, o att jag Måste ha Just Den! Tycker bara att det var dålig stil, o det vill jag att du ska veta.
Ja, du får sälja den till precis vem du vill, det är inte det som är saken, saken var den att det var dåligt att först säga att du kunde skicka den, o sen bara ignorera mig när jag var intresserad.
Punkt.
Jag har inte läst något pm, sorry.
Kan någon låsa nu?