Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 375 ggr
Fnyan
0

OT - inte inne.. :/

kan inte vara inne nu på ett tag här på kif för min data har krajjat ''/ min mamma ska försöka fixa den me hjälp av ett dataproffs så snart som möjligt.. men den r nog fixad snart :) står inte ut med at den är krajj + att kanske kommer alla mina bilder å ALLT försvinna ''´/ är nu inne hos en kompis, men loggar nog inte in här på några/nån dag…

Hejdååååå ''/ :)

flisan93
0

Okej.

flisan93
0

Kan tipsa dig om att använda punkt när du skriver. Det är väldigt svårt att läsa.

denisesalomonsson
0

okej, hejdå.

[Niike]
0

okej.

RatLover
0

Okej.

repekka94
0

japp har åxå fått virus vi har nog fått samma men jag hade inget virus skydd så min morbror får fixa när han kommer men har ju en till data =)

Fnyan
0

#2 vet, blir själv irriterad på de men hade bråttom för var hos en kompis å vi skulle hinna till affären å massa innan de stängde ;P

Fnyan
0

#6 joo,, troligast från imesh … ''/ använd inte den nåmer! fast våran data e fixad, men e hos emma nu.. kan ändå nt vara inne på våran dataännu för vi har nt virusskydd installerat ännu men mammsen ska installera den ikväll.. :)

Fnyan
0

ojj.. glömde skriva.. ALLA VÅRA BILDER Å ALLT ÄR BORTA!!! :´( :´( p.ga viruset gick inget att rädda!! :´( va beredd på de värsta rebecca! ''/ fast vi hade ALLA våra bilder från GREKLAND å alla på kaninerna å all musik å ALLT e borta! :´(

sputtnick_plexus
0

Okej.

Issis
0

Ajdå :( Vad synd. Har ni kanske gjort en säherhetskopia kanske?

Emma_B
0

Hejdå =)

Fnyan
0

#11 nejp, vi han inte, trode inte att datan skulle krascha så vi skulle precis köpa skivor å sånnt som man kan lägga in allt på så krascha datan å inget gick att rädda ''´/

Siggen
0

Vad tråkigt, skulle typ dö om alla mina bilder försvann, men jag har de på en hårddisk som är kopplad till datorn<3

Mvh Sigrid