OT - inte inne.. :/
kan inte vara inne nu på ett tag här på kif för min data har krajjat ''/ min mamma ska försöka fixa den me hjälp av ett dataproffs så snart som möjligt.. men den r nog fixad snart :) står inte ut med at den är krajj + att kanske kommer alla mina bilder å ALLT försvinna ''´/ är nu inne hos en kompis, men loggar nog inte in här på några/nån dag…
Hejdååååå ''/ :)
Okej.
Kan tipsa dig om att använda punkt när du skriver. Det är väldigt svårt att läsa.
okej, hejdå.
okej.
Okej.
japp har åxå fått virus vi har nog fått samma men jag hade inget virus skydd så min morbror får fixa när han kommer men har ju en till data =)

#2 vet, blir själv irriterad på de men hade bråttom för var hos en kompis å vi skulle hinna till affären å massa innan de stängde ;P

#6 joo,, troligast från imesh … ''/ använd inte den nåmer! fast våran data e fixad, men e hos emma nu.. kan ändå nt vara inne på våran dataännu för vi har nt virusskydd installerat ännu men mammsen ska installera den ikväll.. :)

ojj.. glömde skriva.. ALLA VÅRA BILDER Å ALLT ÄR BORTA!!! :´( :´( p.ga viruset gick inget att rädda!! :´( va beredd på de värsta rebecca! ''/ fast vi hade ALLA våra bilder från GREKLAND å alla på kaninerna å all musik å ALLT e borta! :´(
Okej.
Ajdå :( Vad synd. Har ni kanske gjort en säherhetskopia kanske?

Hejdå =)

#11 nejp, vi han inte, trode inte att datan skulle krascha så vi skulle precis köpa skivor å sånnt som man kan lägga in allt på så krascha datan å inget gick att rädda ''´/

Vad tråkigt, skulle typ dö om alla mina bilder försvann, men jag har de på en hårddisk som är kopplad till datorn<3
Mvh Sigrid