Nya bebisar ! :D
Åkte på fotbolls läger i Torsdags.På Fredag kväll fick jag ett mms av mamma, Med en bild på en kaninunge och texten : Titta vad jag hittade i Dotts bo- Blev överlycklig. Dott hade äntligen fått ungar ! :D
Det är tre st, 2 vita och en svart vit. (Bilder kmr) Dom är 3 dagar i dag, alltså leveransklara 12/9-08 (12 September).
Alla 3 till salu! Om du är intresserad så skicka gärna en intressanmälan. Om det är ett speciellt kön du är ute efter så skriv gärna det då, så jag kan kontakta dig så fort jag vet kön,
Dom kostar 100 kr. om du vill tinga kostar det 50 kr extra.
Dom finns i Jämtland i en liten by Backe 5 mil utanför Strömsund eller 3 mil utanför Junsele. för mer beskrivning eller info kontakta mig!
Putt
Ras ?
Not your mom, not your milk.
Oj d hade jag glömt :P Dom är "blandisar" mellan lejon och dvv
Bilder kmr nu !
Hjälp mej gärna vilka färger/teckningar dom är ! :D
Unge 1 .
Imorse när jag skulle ge kaninerna mat & nyss vatten så låg unge 1 bakom boet, Han hade legat där hela natten och det hade inte varit spc varmt ute den natten heller. Han var aldeles kall och kunde knappt röra sig,jag förstod nästan att han inte skulle överleva. Men lade honom i boet med dom andra och hoppades att Dott skulle ge dem mat snart. Det gick nån timme och jag blev aldeles skakis när jag skulle gå ut och titta till dem. Jag ville ju värkligen itne att den skulle vara död. Men när jag tittade i boet blev jag lite förvånad (jag hade ju trott d värsta) Där låg lilla unge1 och "tjockade" sig xD Blev otroligt glad ! han var varken kall eller skaddad.
Ingen intresserad ?
#8 Så tur^^
Ojojoj, vad fin unge 2 var. <3
Not your mom, not your milk.
:)