Teddy Löwen!
Jag har två stycken teddy löwen ungar till salu. Det är en hona och en hane i färgen Blå zobel. Dom är ca 11v nu, födda den 16 feb. :)
Jätte trevliga och sociala. Pappan tävlingshoppar och är väldigt duktig. :)
Finns att kolla på i Knivsta. Eventuellt kan transport gå att ordnas till andra delar av landet. :)
Om du är intresserad så kan du antingen skicka ett pm eller maila mig på: flugovalpen@hotmail.com
(Bild kommer)
// Nathalie
När kommer bild?
Det har lixom gått några dagars sedan.
Med vänlig hälsning,
Jenny

Här kommer bilderna.. Bättre sent än aldrig.. ;P
Som ni ser på bilderna håller dom just nu på att fälla så dom ser rätt "roliga" ut..
Dessa behöver verkligen komma till nån/några som vet vad det innebär att ha långhåriga kaniner då dessa kräver pälsvård!
Pris kan disskuteras. Det viktigaste är intresset och kunskapen hos den nya ägaren! :)
// Nathalie

Är du 100% på att de är blå zoblar? Med tanke på att på flera av bilderna ser de ut som klockrena bruna små zoblar. Men det kanske bara är dåliga bilder? :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Ska jag vara ärlig så är jag super dålig på kaninfärger!
Dom ser mer lr mindre svarta ut.. Det var uppfödaren som sa att dom var blåa zoblar.. Men dom är även köpta som lejonhuvade och 2 honor.. :P *thihi*
// Nathalie

Det är bla därför jag säljer dom. Dom är mycket mer långhåriga än vad jag hade väntat mig och nu när jag ska iväg och börja jobba och så så känner jag inte riktigt att jag har tid för deras päls.. :(
Försöker ta mig tid att borsta dom lite varje dag men det är inte alltid tiden räcker till och fy vad samvetet tar sig en törn då!
// Nathalie
Åååhh! Skulle så vilja ha dem båda! vad kostar dem?
Med vänlig hälsning,
Jenny

Pris kan som sagt disskuteras bara dom kommer till ett hem som vet vad det innebär att ha långhåriga kaniner.. :)
Geniunt intresse tas helst via pm eller mail: mocchino@hotmail.com
// Nathalie
Det kan ju också vara min dator som har en annan upplösning, men på min dator ser de som sagt ut som klockrena bruna zoblar ;) Men annars skulle jag ta och lägga upp bilderna på kanin-net och få färghjälp där om jag vore du :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#12 Tack för tipset! :)
// Nathalie

Dessa kan tas med till Fäboden på lördag om intresset finns.. :)
// Nathalie
Underbara! :)
Tycker också de ser ut som bruna zoblar :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Då har ni säkert rätt.. :) Som sagt är kaninfärger inte min starkaste sida.. :P
// Nathalie

Vart ligger fäboden? (:
#17 uppsala
- Mvh Emma

#18 Okej tack :)

ÅÅåååhh! Skulle så vilja ha honan! (en har ju dött hör så har ju rum…) Men har ingen möjlighet att få den hit!
Med vänlig hälsning,
Jenny
vilken av dem är honan? ^^
Och äre nå härstamningsbevis på dem? Vet du hur linjerna ser ut? Är de friska sunda? vilka färger ligger bakom dem? =)

#28 Nej inge härstamningsbevis eller nånting. Det jag vet om dom är att pappan är från Hallsjöskaningård (tror jag det var) och att mamman är lejonhuvad. Det är alltså en blandkull skulle man väl kunna kalla det. Mamma lejonhuvad och pappa teddyvädur. Det är iaf den infon jag har för mig att jag fick från uppfödaren.
Det är inte jag som fött upp kaninerna..
// Nathalie

puttar
// Nathalie

100kr/st vill jag ha för dom.. :) Eller 150kr för båda, men dom kan ju inte bo ihop! Om man inte kastrerar hanen dvs..
// Nathalie
Puttar upp, bilder till nya annonsen
Putt :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Dom finns fortfarande kvar.. Jag försöker höra mig för bland folk men eftersom dom inte har nå härstamningsbevis så verkar folk inte vilja ha dom.. :(
Är inte det lite rasistiskt?! *skojjar* :P
// Nathalie

jag är intressserad av honan!!
har du möjlig het att transportera hon till gbg eller borås??

kan tas bort
// Nathalie