Surprise inlagd!
Nu på kvällen fick jag åka in akut med min nya lille kille. Har bara haft honom i 1,5 vecka.
Han kunde inte gå utan bara ramlade. Så vi åkte in och de visste inte vad som var felet på honom.. Men det var inget hjärnfel och han har inte brutit ryggen. Han ska stanna tills på torsdag. Det kostar mycket men det bryr jag mig inte om.
Jag ska ringa imorgon för att se hur natten har gått. Jag hoppas verkligen att han klarar sig! Jag var bara tvungen att skriva av mig!
Vad tråkigt :( Hoppas verkligen han blir bättre! *tröstkram*
Hoppas det går bra!
Håller alla mina tummar, alltså två ! Hm.. önskar jag hade fler att hoppas med för er. :/
Not your mom, not your milk.
Håller tummarna för att allt går bra!
Håller tummarna för att allt ska bli bra..!! Tänker på er!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
USch så jobbigt! Håller tummarna för din lille!! Det är inte alls roligt när djur blir sjuka! *kram*
Åhh, hoppas allt går bra med den lilla ='/
Å herregud :( Stackars dig! Lycka till med allting <3!
Nej, usch vad hemskt :(! Vilken otur. Lycka till! <3
Emma
Usch vad hemskt! :(
Hoppas allt blir bra <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Oj, låter inte alls kul, hålelr tummar o tår för surprise.
Hur mår han idag?

Oj då
låter ju inte bra.. hoppas han blir bra :(

Var de inte bakdelsförlamning då? De beror på obalans mellan kalium och natrium, hade en hona som fick de här om dagen. Då ska man ge tomatjuice eller banan (eller båda), så fort som möjligt.

Han klarade sig inte.. Som ni kan se i min andra tråd..
#14: Nu på morgonen hade han bara känsel i munnen..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#15 De kan ändå ha varit bakdelsförlamning, de börjar i bakbenen och "jobbar" sig uppåt.
nej fytusan va hemskt :( <3

#17: Jag har nu fått reda på vad som var felet och du kan läsa det i andra tråden..