Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 957 ggr
[helenal]
0

Fäller era kaniner mkt?

Sami fäller jätte mkt verkligen. Gör kaniner det mkt nu under sommaren eller är de året runt?

Clariiz
0

Ingen av mina kaniner har någonsin fällt.
Visst tappar de lite päls då och då, men de har aldrig vart i någon fällsningsperiod eller så.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[helenal]
0

för när sami kom o jag skulle bära honom så va min svarta klänning helt hårig..?

[Niike]
0

Alpha fällde mycket för ett tag sen. Jobbigt, det blir extremt mycket hår överallt.

[helenal]
0

ååh jobbigt:(

Frida
0

Althalus ser ut som om han har skaffat sig löshår bak på rumpan eftersom det sticker upp tussar med hår överallt. Tar bort så mycket jag kan men nästa dag ser det likadant ut igen. Den hårbollen vet verkligen hur man fäller på bästa möjliga synliga sätt ^^

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tejoos
0

Jag åkte till vetten med min lilla hermelin Emil för han kom in i en extrem fällningsperiod för en vecka. Vetten sa att det berodde på det varma vädret. Innan det fällde han normalt, nu är det fläckvis mycket kortare päls över ryggen på honom, inga kvalster.

emms
0

Njae, muffin har fällt lite på huvudet när det blev så varmt ^^.

Emma

Klasselover
0

Bounty fäller sista vinterpälsen nu ^^

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

flisan93
0

Nej, det gör han inte. Men Frallan gjorde det väldigt mycket.

Tina-A
0

Det brukar bli mer under sommaren! Det är normalt

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Siggen
0

Det är olika med mina kaniner :O Blåsippa har jättemkt päls kvar fortfarande, och fäller jättemkt, försöker få bort det genom att klappa henne mer än vanligt ;P Men Alice fäller inte alls, har inte gjort det någon gång, hon är jättefin i pälsen.. De får samma foder ^^

Mvh Sigrid

ssandraa
0

Min ena kanin fäller som en tok just nu, jätte drygt. Så fort man har kammat han i nått drag ser det ut som det varit kattslagsmål hhär o nån har dött.. Fäller otroligt mkt just nu, hår övewrallt på meej också…

Sashhi
0

Båda fäller bara lite, men Hiroshi en aning mer.

Not your mom, not your milk.

Skatvinge
0

Båda mina ninisar fäller som tokar just nu, har hår precis överallt.

Noa-Nisse
0

skalman fäller och fäller och fäller! man tror att han snart förvandlas till en nakenkanin så mycket hår som kommer av ^^

Han är helt ojämn i pälsen också, ser nästan ut som om man har försökt sig på att klippa honom..

Medarbetare på Hundar.ifokus

SagaoAlfred
0

Alla mina 3 fäller. :)
Alfred ser inte riktigt klok ut ;)