Uppdatering & så!
Är inte sååå jätteaktiv här nu på sommaren.
Flänger omkring så mkt. :)
Allt är bra med Alfred, Saga & Theo iaf.
Men, Theo går inte ihop med varken Saga eller Alfred, tyvärr.
Så det blir nog en ny liten kanin här snart - en flickvän till Theo.
Han är så himla sällskapssjuk och så mkt gladare då han är med andra kaniner. (Han har bott med tex. Stitch (malinroths kanin) någon helg sådär och träffat andra kaniner)
Pappa vet dock ingenting om den nya flickan ännu, och mamma lät
inte alltför glad, men det ska nog gå att ordna iaf. :)
Jag är ju över 18 år och får göra som jag vill, men eftersom jag bor hemma och det är mina föräldrar som måste passa dem när jag är borta så vill jag ha deras tillåtelse.
Jag har iaf tänkt att ta en utav Ciss ungar, om bara Engla vill bli lite villig snart. ;)
Ifall det blir någon wienertecknad liten tös.
Jag vill ha min bebis nu ju! Gah vad det känns jobbigt att vänta i 3 månader, haha. ;)
Vad roligt! :D Håller tummarna för att Engla ska trycka ut någon liten wienertecknad plutt =) Tiden går otroligt sakta ibland… ;)
#1 Ja, men hon är inte ens parad ännu. Hon vill inte riktigt.
Men jag hoppas verkligen på en unge från henne.
Har träffat henne några ggr nu och hon är så himla snäll & fin,
och har även träffat André och han var riktigt söt så ja. Jag håller tummarna. Annars vet jag inte riktigt vem jag ska köpa ifrån. :)
Åh vad kul att du ska köpa en Engla bebbe :) Engla är myset själv ju! :) André har jag inte träffat men Cissi har berättat om honom och så :) Kul! ;D
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#3 Japp, det är tanken iaf. Om hon bara får några pluttar i sin mage. ;)
Vem är André ? :)
#5 En vit blåögd hane som Ciss har lånat och ska para Engla med :)
Hoppas det blir en tjej till dig! :D
Håller tummarna då ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Håller tummarna :)
Tack. :)
Känns så jobbigt att vänta i typ 2 månader, och så kanske ingen är en hona eller så, men men. ;)