Hur långt?
Ännu en fråga ^^
Hur långt skulle ni åka för att hämta en kanin? Skulle ni kunna tänka er att åka buss/tåg? Utomlands och importera?
Ni som är så pass unga att ni inte har egen bil.. Skulle era föräldrar ställa upp och skjutsa er tror ni?
Skriv o berätta lite :)
Pappa åker inte längre än 10 mil. Men.. skulle ngo kunna skaffa en kanin varsomhelst ifrån i Sverige & nära Björneborg i Finland. Om bara transport ordnande sig (Sverige).
Not your mom, not your milk.
Mamma och jag åkte ca 12 mil tror jag (+12 mil hem igen) för att hämta Humle. Tror inte hon skulle tänka sig att åka längre än så..
Jag skulle inte vilja sätta mig på tåg/buss för att hämta en kanin, känns bökigt och stressigt för både mig och djuret. Skulle vara kul att importera ett fint djur, men det skulle jag nog aldrig göra själv.
Vi ska åka 16 mil imrn :P vet inte om det är T&R eller vara en vär *ingenaning (A)*
Om jag hade haft råd att åka tåg och om det var en kanin jag verkligen ville ha så hade jag gjort det. Hade jag haft råd så skulle jag följt med till Holland nu i höst ..
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#4 Coolt :)
att åka till holland asså ;)
Jag skulle kunna åka utomlands och importera.
Har inget körkort.
Men det går alltid att åka flera stycken. =)
Åkte 60 mil för att hämta Muffin (30 dit och 30 hem) ^^ haha :P
Slulle inte vilja åka tåg eller så. Det känns stressande :/
Emma

Skulle inte importera.. O jag tror inte mamma elr pappa skulle skjutsa jättelångt.. Men till sthlm tror jag, 11 mil.. :) Skulle KANSKE åka tåg/buss.
Mvh Sigrid
Jag skulle kunna åka hur långt som helst.
Det är mina föräldrar som är i vägen..
Fast har min syster dock som tur är :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag har som längst åkt 6 mil för att hämta en kanin men mina gerbiler åkte jag 30 mil med tåg för att hämta. Skulle kunna tänka mig att importera från Tyskland men då i kombination med en minisemseter eller något eftersom det är så trevligt där nere.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag "importerade" min stora silverhane från Skåne till Uppsala, men åkte inte själv. Eftersom jag har en liten dotter på 3 månader så skulle jag inte ha möjlighet att åka så långt själv i dagsläget.