Hur mycket?
Hur mycket skulle du kunna betala för en kanin du verkligen vill ha? Var går gränsen?

Det beror på om det var en kanin som låg ute på blocket eller om det var en kanin jag kännde
Mvh Ellenfyrkant
Jag skulle kunna ge 600 kr, kanske lite mer. Teddysar brukar ju kosta kanske 800 kr, men turligt nog är jag inte intresserad av dem
Not your mom, not your milk.
Jag skulle nog inte betala mer än 700/800 kr tror jag.. Då måste det vara en riktigt fin kanin!

Om jag verkligen verkligen verkligen ville ha den skulle jag nog ge max 600 kr
Beror helt på Vilken ras? och hur gärna jag verkligen vill ha den.
Önskedrömmen är ju 1-2 avelspar belgiska jättar i vit blåögd.
Dessa finns ju inte i Sverige, så då blir det att importera.
De skulle jag nog kunna betala iaf 1000-1500kr/st för.
För belgiska jättar i vit blåögdt vill jag verkligen, verkligen ha!
Hmm… jag vet inte. Jag gav en hel del för Pakk. Och rätt kanin kan jag ge mycket för. Men hur mycket mycket är kan jag inte säga sådär rakt av.
Jag har de kaniner jag vill ha nu :-)
Men lätt 1500kr

Jag kan ge väldigt mycket. Iallafall 1000kr : ))
Max 600 tror jag.
Jag skulle kunna ge rätt mkt om det är en kanin jag verkligen vill ha (a) :) men max runt 2500 kanske. lalala..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Faktiskt bara 400 kr. Det är inte heller så bara ;)
Vet ej, beror på kanin, teddy kan jag ge 600 kr eller mera beror på färg och sånt. och hermeliner 350 kr och dvv 350 kr med blandraser 100 kr. Kan inte ge så mycket. Men kan självklart ge mycket mera beror på kaninen.

400 kroner:)

1500 kr ungefär. Är ju student, så jag har nog inte råd med så mycket mer… Fast det klart, jag kan ju spara under en längre tid och då kunna betala ännu mer.

Jag får 700i månaden, så typ 500kr.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Skulle nog max kunna ge 900 kr.
max 1000 kr.
Medarbetare på Hundar.ifokus
500 max

500/600 max.. är ju 11 o får månadspeng på 100^^ haha ;)Skulle ge mer om jag var äldre, ofc.. :)
Mvh Sigrid
Om jag tänker efter, skulle jag nog kunna ge mer för någon annan, te.x holländska kanin i isabella, skulle jag nog kunna ge 800 kr för (A) Det är för fint. :)
Not your mom, not your milk.
Skulle kunna lägga hur mkt som hellst..
över 1000 :)
Emma
Jag vet inte..
Det beror på vad det är för kanin.
Sedan får jag inte så mycket pengar, 1050kr /månad. Och det ska räcka till en massa annat.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com