Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 530 ggr
[Queckfeldt]
0

Denna selen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna selen har jag nu sett ialla djuraffärer som jag varigt i. Varför är nätet där? Nyfiken*Oskyldig

[Queckfeldt]
0

En till bild*

[Queckfeldt]
0

En till ny bild:P*

Trocaderos
0

Det är nät istället för tyg.

[Queckfeldt]
0

okej. Har dom samma "funktion"?

Jetaime
0

Men det är kanske säkrare så dom inte kan gå ut den lika lätt om dom kanske bli rädda eller så? Nej jag vet inte bara gissar lite? :P

[Queckfeldt]
0

ja:p imed att nätet är där så borde dom inte ta sig ut lika lätt. Håller me dej Jetaime.:P

Flikka
0

Det nätet är väl till för att det inte ska bli så varmt som det blir med typ :D eller jag vet inte

[chriistina]
0

Jag tror mest de är gjorda frånbörjan för att ngn tycker det är snyggt. Men sen kan det ju va så att de är svårare att ta sig ur dem också som hanna säger.
Men tycker de ser obekväma ut för kaniner, blir ju nästan som en tröja :O

NellyZell
0

Jag köpte nästan en sådan till min kanin nelly, hon var ganska rädd och drog MYCKET i kopplet, jag skaffade en sådan för att den inte skulle göra ont på henne med H sele :) Och det funkade för nu är hon jätte lugnt och jag kan styra osv (;

[Queckfeldt]
0

#9 okej:P jag tänkte köpa en sån sele till min hermelin för att hon kommer ut ur ALLA selar som hon har på sig. Vad vi än gör så kommer hon ur dom.

Men när jag tittade mer på den så såg jag att den inte var en godkänd sele så då var det bara att lägga tillbaka den:P

Men om din kanin drar mycket så prova bogsele för då drar det inte i halsen på henne=) Ska köpa en sån till min ena kanin för han drar jätttte mycket han me..:P

Mascot
0

Jag läste lite info om den,
Och det stod att dte var en comfort sele
som är skön för kaninen.
Men jag tycker den ser ganska obekväm ut
och #8 sa nästan som en tröja.