Burar sökes?
Nu söker jag burar!
Djuren har ökat i antal å har insett att kan vara bra att ha flera reserv burar ifall nåt händer, sen ska jag börja ta ungar på vissa djur å då kan det vara bra att ha några extra burar ifall man inte får djuren sålda :)
Burarna ska minst vara 100x50x50. I bra skick, hela, fräscha å snygga. Buren får inte heller kosta för mkt.
Mindre burar kan köpas som reserv burar men då ska dom vara billiga!
Har du en bur du behöver bli av med för en billig slant, hör av dig, transport brukar ofta gå att fixa ;)
För er som inte orkar kolla min sida bor jag i Västmanland/Södermanland.
Inne eller uteburar ?
Not your mom, not your milk.
Spelar ingen roll ;)
Skulle behöva både och…
Putt putt

har en innebur då vi var tvugna att avliva min ena kanin. den är i ganska bra skick med ihopfällbart galler ;)
Bild?
Storlek(mått)?
Var bor du? ;D

om du väntar tills imorn så kan jag fixa det.
bor lite utanför borås. Det kanske är för långt ifrån?
Buren hade ett nypris på 990:- men säljer den för under halva :)
Okey ;)
transport brukar ofta gå att lösa ;)
Hur mkt mer exakt hade du tänk dig?

jag har uteburar till salu.
Hur ser den ut?
Vad kostar den?

du ser den under artikeln burbygge.
Kommer sälja i alla fall en, eventuellt fler inneburar. Finns i Uppsala.
Okey, storlek? bilder?
#13 Kan ta bilder senare. Har inte bestämt mig riktigt än för vilken/vilka som jag ska behålla. Men har både 120x60 och 100x50cm inneburar.
Putt ^^,
Har ingen till salu, men tänkte fråga. Varför har du ett ?:tecken så att det blir burar sökes?
#16 PM:ar dig ;)
#17, vet att det kanske ser konstigt ut, men tyckte på nåt viss det passade :P
Kan ju tipsa dig om att det är betydligt smartare och schysstare att erbjuda en extra slant, än att försöka pruta OCH få någon att köra buren x antal mil.
#19 Jag söker liksom burar som folk behöver bli av med, som jag kan ha som extra burar liksom (har hittat några billiga å bra på blocket ;))
Sen bad jag dig inte köra hitt den utan frågade om du hade någon ide på hur vi kunde lösa transporten.
Förlåt om du misstolkade mig, var inte meningen att vera elak på nåt viss :)
#20 Jag har inte bil själv, som jag sa. Och ville bara tipsa dig i alla väl mening. Har fått folk att köra hem både det ena och det andra till mig. Men det går inte att få hjälp gratis, erbjuder alltid en rejäl slant till bensin och ännu lite till som tack för besväret. Det funkar mycket bättre faktiskt :-)
Har en utebur som du kan få gratis, om du hämtar den själv.