Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 995 ggr
[Eichan]
0

OT - Förbannad

Jag är så himla förbannad! Kom jusst hem från värdens skräckupplevelse..

Jag och min syster var ute och red barbacka ute på en vanlig grusväg som finns här vid våran by. Det var jättelugnt och mysigt när vi plötsligt hör två motorcrossar eller nått sånt (jag har ine riktigt stenkoll på såntär) komma i höghastighet emot oss. När dem ser att vi sitter på hästar så stannar dem. Jag pustar ut, lättad över att dem inte åker rakt emot oss, men jag hade fel. Han på blå motorcross säger något till han på den röda. HAn på den röda startar sin motorcross och kör rakt emot oss i minst 70. (Det är en lite 30 väg) Mitt framför hästarna börjar han tricksa och stå på bakhjulen. Rahyan (syrrans häst) skenar iväg i full panik och motorcrossen har dem framför sig. Babe (hästen jag red) Får panik och hoppar ner i diket. Jag åker av och hammnar under häste och han galoperar över mig och springer i fullkariär efter Rayhan. Jag som är allmänt förbannad och har dessutom ont i benet haltar påväg till stallet. Då kommer den röda motorcrossen tillbaka ännusnabbare än innan. Han ser att jag har åkt av, där jag går och haltar med hjäl på huvet, men det skiter han såklart i och kör snabbt  förbi mig och iväg. Väl framme vid stallet får jag höra att hästarna fortfarande är borta och syrran har åkt av och är mitt ute någonstanns i skogen typ vilse. Hästarna kommer sedan i full gallop upp mot stallet och vi lyckas fånga dem. Men Sara är fortfarande ute i skogen och dem letar efter henne..

Usch jag är så j'vla arg på dem på motorcrossarna. Dem gjorde det där bara för att roa sig själva.. Det här hade kunnat sluta mycket mycket värre…

aliciia
0

Hoppas att ni Hittar din syrra <3

teddykaniner
0

Usch! Har dom hittat din syrra ännu?

Fula små grisungar som inte har tatt med sej vettet! sånna små rackare borde stanna hemma å sova!

Med vänlig hälsning,
Jenny

Milosmamma
0

vilka jävla puckon, säkert snorungar, Jag har med vart med om det där o man blir bra jävla arg, Ursäkta men jag vart skitsur nu när jag läste de där, synd att dom inte körde omkull.

teddykaniner
0

Det borde va lag på att man inte får köra mototcross om man är kille XD XD iallafall om man inte är vettig :P:P

Med vänlig hälsning,
Jenny

Evelinaesbjornsson
0

Visserligen kör jag cross och älskar när det går över 60 och tkr verkligen om att tricksa litte, Men aldrig att jag skulle köra fortare än 10 förbi nått djur. Hoppas dom åker fast, dom små jäklarna!

aliciia
0

säkert borstskämda typ brats >.<"

har din syster inte mobil etc. då :( ?

J-Parnebo
0

fy, har vart med om det massa gånger, och blir så förbannad på dom,
var hästarna okej sen? ingen skadad?

ertan94
0

Jävla cp ungar!! säger jag bara hur fan dumma i huvudet är dom inte eller???

[Caaassie]
0

Fyfan vilka jävla idioter! Undrar samma som aliciia, har hon någon mobil?

Salladshataren
0

OT-stopp!

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Clariiz
0

Usch -.-
Hatar sånt folk. Hästar är lättskrämda, jag hatar folk som gasar på som sjutton och även sånna som ligger och brummar bakom.

Har ni hittat din syrra ännu?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

FijaahM
0

MEn shiet vilka irriterande ungar ! :@  Vilken tur att de inte gick värre till när ni ramla av!  har din syster kommmit hem än ? om intet ,hoppas jag att ni hittar henne :)

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Riqueza
0

Jag HATAR sånt. Lyckligtvis så stannar alltid crossarna och väntar tills hästen har gått förbi där jag rider. Det finns inget värre än när sånt händer…

[Eichan]
0

Dem har hittat henne nu  och är påväg tillbaka. Hon verkar vara okej. Hästarna blev som tur var inte skadade (dem galloperade över en jättestor väg tre ggr) men dem var väldigt stressade och uppspelta när vi fick tag i dem. Det är väl bara mitt ben som är misshandlat.. :/

Tina-A
0

Men usch….!!!!!!!!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Riqueza
0

#14 Vilken tur, sånt där kan verkligen bli farligt =/ Hoppas ni får fast tokarna.

[Eichan]
0

#16 ja det hoppas jag med.. Men vi ska polisannmäla det här imorgon

Clariiz
0

#17; Bra!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

[Eichan]
0

#18, ja hoppas att poliserna gör något åt det här. Man vill ju inte fortsätta rida på den där vägen och veta att villken sekund som hällst kan det dyka upp ett par motorcrossar som försöker ha ihjäl än..

allasflikka
0

usch , stackar hästar och er , hoppast ni hittar din syrra lycka till :)

Clariiz
0

#19; Nej jag förstår dig! Har ett x antal gånger suttit på hästar som blivit livrädda för idioter på vägen inte han ta hänsyn till att hästar faktiskt är ett djur, och om de blir skrämda och springer dom. Och för att springa lättare vill de självklart få bort allt som kan hindra dem, dvs ryttaren.

Hoppas ni får fast dom som gjorde det!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Ync
0

fyfan vilka cp skallar.
sånna borde dömas till döden. :@
Du kunde ju förfan dött. Hoppas du hittar din syrra! ^^

allasflikka
0

alla fyra kunde ha dött :O

Sirocco
0

Det låter rikigt ruggit en mardröm typ.

Kramar / Julia (=

[Eichan]
0

Vi har pratat meed polisen nu. Vi pratade med fler stycken men ingen var ett dugg intresserad..

[Niike]
0

Fy vilka idioter >.<
Tur att det gick bra för er iaf, förutom ditt ben..

Ellenfyrkant
0

#8 Håller med om att dom är dumma i huvve! Men cpungar? Det är ett väldigt felaktigt uttryck att andvända om nånn idiot som roar sig själv med att skrämma hästar.

Mvh Ellenfyrkant

flisan93
0

Vilka puckon! Hatar dem som inte förstår att sånna saker kan gå illa. Ni kunde ju ha skadat er fasansfullt mycket! Fy f*n! Har ni hittat din syster?

[SamY]
0

Så i ********* ***** dumma puckon!! Vilken unge tycker att det är KUL att skrämma vettet ur 2 hästar så att personerna som rider ramlar av och gör illa sej??? Vet ni vilka det var på crossarna? De borde få världens böter, vad som hälst kunde ju ha hänt! Vet själv hur det är att ramla av…

[Niike]
0

#28 läs #14.