Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 572 ggr
repekka94
0

OT-uchhh

Har fått virus på datan men har inge virus program =S pga datan är helt nyy

Anväd aldrig film nedladdning programet Lime Wire de ger virus…

kommer upp rutor som your cumputer have crash and you got a dangur virus on you cumputer =S

[Niike]
0

jag har Lime wire, fast min dator är redan lite dampig av sig och har säkert massa virus ^^

Taci
0

Det är inte Lime wire's fel att du fått virus. Om det nu ens är virus, jag tror det är Spyware eller nåt annat sånt skit. Det finns gratis både antivirusprogram o antispyware.

Att använda Windows och inte ha antivirusskydd är absolut ingen bra kombination^^

aliciia
0

Limewire är jättedvårt att få virus på, om du inte laddar mer massa konstiga saker som har konstiga rubriker, etc. det är lätt att se om det är virus åxå ^^ har en  bild på datorn ngn stans där jag har förklarat när man ser vad som är  virus, får ta och leta upp den sen ;)

repekka94
0

#2 det var det de stod spyware är det nog var hittar jag ett bra sånnt program? som tar bort de..?

denisesalomonsson
0

Jag har alltid haft limewire ^^ Har inte vart någe fel ;)

Taci
0

#4, googla Adaware tex, det tar bort sådant.

Riqueza
0

Ska tipsa dig om ett väldigt bra virusprogram. Det tog bort 7 virus så fort jag installerat det, och jag visste inte ens om att de fanns :P programmet heter avast! och finns att ladda ner gratis. Sök på google :)

[Niike]
0

Kolla på datorn.ifokus dom brukar kunna det där, jag har fått hjälp därifrån =)

Fnyan
0

#0 de va nt från Lime Wire,, de va från imesh! XD ''/

[Victoria-Pancakes]
0

Jag har två st virusprogram =D Norton och Avast!

Tar virusprogrammen bort virusen bara hur lätt som helst? kan man ha Lime Wire (eller något annat riskabelt program) utan att vara orolig för virus när man har virusprogram på datorn? eller kan virusen vinna över virusprogrammen i alla fall?

Riqueza
0

#10 Det som kan vara problemet när man har två virusprogram är att de kan "motverka" varandra. avast! tar då bort mina virus på en gång :) (om det mot förmodan lyckas ta sig in ett virus)

[Victoria-Pancakes]
0

#11 Fast mitt Norton program är typ inte aktivt. Den letar efter virus, men den kan inte ta bort dem (tror jag) eftersom min prenumeration till det virusprogrammet har tagit slut.

Siggen
0

Tur för mig att jag har ett dataproffs till brorsa som fixar allt med alla sorters virusprogram och konstig rensning^^

Mvh Sigrid

Thumper-KG
0

#4: HÄR