Till salu igen =/
hejsan hejsan!
För ett tag sen så hade jag fått kontakt med en tjej i Gbg som skulle ha Dollar! jag hade fixat transport här från Dalarna till Gbg. allt va klart och bestämt. men så backade hon och sa ta hon inte kan ta honom.
Leddsen och smått irreterad så ska jag försöka igen att hitta ett hem till Dollar, har nu hållit på i över 1 år med att hitta de rätta hemmet till killen.
om de är någon som är intresserad av honom som kanske bor långt härifrån så kan man alltid fixa transport. (djurtransport.ifokus)
Namn: **Dollar
**Ras: Rysk kanin
Född: 07-05-09
Kolla in Dollar på min hemsida
http://www.freewebs.com/lottanygards/minakaniner.htm
kontakta mej
073-0941752
L8sson@hotmail.com
så hållar jag alla mina tummar och stortår att han ska få ett hem.
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Jag skulle så gärna ta honom, om man kunde för föräldrarna så..
Han är Jätte fin Lotta!
#1 mm! han är ju jätte in de ända han behöver är någon som vill gosa =)

hur mkt väger en sån ras?
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
#3 från 2-3 kg

Okej..
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Jättesöt!
Lycka till :) !

åh. man blir så irriterad på sånt folk som bara backar ur. Nu vet jag ju inte vad andledningen är men ändå -.-
hoppas verkligen du hittar ett bra hem åt den lille :)
tackar alihopa som säger lycka till =) <3
jo hon backade ur pågrund av att jag hade fått reda på fel datum, så va de 4 dagar efter så skulle hon på möte den dagen. men men. . man kan ju alltid lösa de tycke rjag men icke hon. ja jaj
#9 Usch då ''/. Hoppas verkligen att du hittar ett fint hem till honom! Skulle vilja ha honom, men jag har själv 4 ungar som ska säljas och 2 vuxna. Men lycka till ! <3 Han är superfin
#10 aa :/ japp ska hitta de bästa =)
han har blitt väldigt mer nyfiken på oss människor (och djur) men nosa är okey tycker han men sen när man ska bäras nää ingen höjdare :)