Konstiga drömmar
Skriv ner konstiga drömmar som ni har drömmt om kaniner xD
jag drömde typ att dolly, satt på sej massa påskris och dansade tango med en smörkniv. XD

Jag drömmer ganska ofta om kaninerna. Ofta att mina kaniner som har dött inte har dött utan att jag bara har glömt dem i garaget och hitter dem helt plötsligt.
Jag har haft en hittills och vet var bara för någon vecka sedan. Funderar på att köpa en kanin till och har hittat en uppfödare med rasen jag vill ha. Har pratat med henne via mail och så men bara några dagar efter att jag satte upp mig på hennes intresselista för en nyfödd kull så drömmer jag om att hon som driver uppfödningen:
Åkte dit för att hämta kaninen men hittade inte minsta lilla spår av rasen jag var intresserad av, bara en massa dvärgvädurar och hermeliner överallt. Sedan började hon beté sig misstänksamt och helt plötsligt var polisen där och beslagtog djuren mm mm mm.
En fånig och konstig dröm men ändå har jag börjat tveka om jag verkligen vill ha en kanin därifrån 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag har drömt många, men ingen som jag kommer ihåg :P
Jag har drömmt att Lippo har fått ungar två gånger.. önskedröm typ :') Fast han är en hane ;) Sen har jag drömt om några kaniner här på kif, men jag kommer inte ihåg vilka.
Har drömt om att Sissi var i hagen, och sen helt plötsligt var en björn bredvid hagen.. Efter ett tag var sissi borta :'( Sen har jag drömt att sissi fick en nål in i sig, och dog. Massa hemska drömmar ;'( Men, somtur äre bara drömmar :D

Jag drömmer massa om mina kaniner…
Jag hade tre Expo, Candy fick hundvalpar, Roxy fick ungar som var typ 50 cm långa, alla mina kaniner såg ut som sims-djur (för mycket spelande..)
Flame och Chevy kunde prata och började jobba…
Sen drömde jag att en älg åt upp allihopa..
the vanity, it becomes insanity
Dagen efter Lollipop fick sina misstag drömd ejag riktigt skumma saker :P
Jag drömmde att jag hade typ 10 honor som blivit tjuvparade och alla fick ungar hejvilt. Rutan hade 4 kullar, och jag gick typ runt och pratade med någon. Så jag sa typ:
- Ah dom där ungarna är en vecka, dom där är 5 dagar och de där födde hon nyss.
Lollipop hade typ 7 kullar med 8 i varje.
Allt jag tänkte på var: Vart ska jag göra av alla ungarna?
Det såg rätt kul ut med typ 5 olika bon i varje bur :P Jag tycker rätt synd om mina kaniner i drömmen..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#7; HAHAHAHA x'D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#8: du pratade med mig ;D
the vanity, it becomes insanity
#7 HAHA xD Kan inte vi byta drömmar (A)
det va värsta äckligt men det låter nog inte så ^^
jag drömde att ava fick ungar, åså va det typ 20 ungar, åså va det typ 12st döfödda, å de döfödda la jag i köket i en plastburk, åså tog jag burken med kaninungarna, Alla kaniner låg med uppen mun, som om de gäspade, åså la ja på ett lock på burken, gick ut i frysen och la kaninungarna där åså kulle jag tina upp de när jag ville ha kaninungar..
de va sviin äckligt,
#12 Iioh :o
*kopierar från en gammal tråd*
Det var att jag var i någon stad som jag inte kände igen, och Alpha, Niike och Fia hade rymt så dom var någonstans i staden. Var som helst! Jag gick typ och letade tillsammans med någon, och så sa jag "Tänk om någon av dom bara skulle sitta här framför mig". Och precis då fick jag syn på Alpha som satt en bit framför mig! Sammanträffande liksom ^^ Så då fångade jag in henne, och gick med henne till bilen. Och typ hela min släkt var där xD
Sen gick jag in i en djuraffär och massa jag kände stog utanför. Och precis när man kom in i djuraffären så satt det en holländare fuchs (xD) till höger, i skyltfönstret! haha! Och det var Martinas (MarHai) holländare, och hon stod typ där någonstans. Och sen hittade jag Niike under en bänk, men inte Fia :(
hehe ;D