Bråkiga halvsystrar
du får nog räkna med att de inte kommer att komma överens mer. Kaniner är ju inte flockdjur och man får alltid vara beredd på att två (eller flera) kaniner som levt tillsammans helt plötsligt kan börja bråka och då är det upp till dig som ägare att se till att de inte får tillfälle att skada varandra. Dvs, biter de varandra genom gallret kan du inte låta dem komma så nära varandra.

Jag har särat lite mer på dem nu, och vet inte om jag vågar släppa ner Sotiz ( min svarta kanin ) hos nån annan. Hon har attackerat min komips kanin och nu är jag orolig att hon ska ge sig på min kaninunge :/
Jaa, ska man sätta samman två kaniner får man ju ta det väldigt försiktigt. Att bara låta dem träffas då och då för att de ska ha ut något av det tror jag inte på. Tänkte du att Sotiz skulle bo med din kaninunge?

Njaa, men att hon inte är så arg på alla kaniner :/ Jossan, min bästis, kanin är snäll mot alla kaniner och jag vill att Sotiz åtminstonde kan vara inärheten utan att "morra" :/
Fast kaniner är ju lite så… oftast iaf..

Okej ;)

Jag har 2 hagar och önskar att jag kunde sätta ihop min kaninunge med en av kaninhonorna mina :/ Vet ni om det går? Om båda kaninerna inte gillar varandra och då kanske de inte gillar andra kaniner?
Vadå? Om de inte gillar varandra kan du ju inte sätta ihop dem…

kaninungen har inte träffat de andra 2 :)

kaninungen har inte träffat de andra 2 :)