Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 513 ggr
thereseeF
0

Ot: Sommarjobb

Min fråga är

Har ni sommarjobb?

Isf vad?

Byt grupp om dt är fel

thereseeF
0

Själv så sommarjobbar jag som typ ledsagare eller va man ska kalla dt:P Ganska roligt faktiskt, hittar på olika saker:P och man tjänar bra:)

[Niike]
0

#1 kan du förklara mer vad det är för något? =)

Jag har bara jobbat hemma lite, laserat grindar, ska städa lekstugan och lasera lite utemöbler och så.. segt, men lite får man ju betalt för det iaf :)

emms
0

Nästa vecka ska jag städa på ett jobb i 2 dar ^^ får 1000kr för det. Sen nån dag ska ja måla utemöbler här hemma. ^^ Tråkigt men man får pengar :)

Emma

lill-jarven
0

Jag städar tåg :) Inte det roligaste jobbet i världen men jag får bra med pengar! 7-8000kr/mån ;)

[Caifeen]
0

Nää, har iget sommarjobb precis, men till hösten ska jag bli pandaförsäljare, vilket ska bli kul!

thereseeF
0

#2 Man tar typ hand om en tolvårig pojke och hittar på roliga saker:) och lagar mat oså:P

[Niike]
0

#6 Aha okej, kul =)

thexclub
0

diverse småjobb,
Hunddagis , djurvakt, städjobb, kiosk, osv.

the vanity, it becomes insanity

thereseeF
0

#7 japp:P

Sirocco
0

Jag skulle jättegärna vilja börja jobba med något så jag kan tjäna pengar till min kanin så jag kan köpa saker osv till den. Men asså jag är bara 12 år och fyller 13 väldigt snart men asså vad ska jag göra!. Jag vill tjäna pengar NU!!

Kramar / Julia (=

Kristall
0

Nope, inget riktigt sommarjobb ännu, tyvärr. Men nästa sommar ska jag kanske plocka ärtor och jordgubbar. (A) Det är inte så länge man jobbar, och om man inte tar lediga dagar tjänar man rejält. :D

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

thereseeF
0

jag går in på min fjärde vecka på vardagar sen arh jag jobbat en helg också, plus vart ledig två dagar, så har jag bah hlger med detta jobbet, den 4 augusti börjar jag med ett annat fram till den 20 :) och Jag tjänar bra tkr iaf jagxD

sputtnick_plexus
0

Nope, har inget sommarjobb :)

Christinen
0

Brevbärare.