Rosetter - *visa bilder*
Det finns ju några stycken som tillverkar och säljer rosetter. Vissa mer "kända" än andra.
Så jag tänkte det kunde vara kul att visa upp sina rosetter och säga vart de är köpta eller vem som tillverkat de. Vissa säljer ju färdia medans andra säljer så man själv kan kombinera. Alltid kul att få lite nya ideer när man ser andras.
Sen finns de ju de som jag som gör några enstaka till mina kaniner ibland men inte själv säljer. Och då kan det också vara kul att se andras så man kan få lite insperation och färgförslag till de =)
Så, lägg nu upp bilder på era rosetter och skriv gärna vem som gjort dem! =)
Lägger upp en bild på mina då också, även om det är en dålig bild =)
Den översta har jag gjort själv.
Den andra är köpt i en ridsportaffär.
Sen de två nästa har jag gjort själv.
De följande tre är köpta och tillverkade av Anna Forsgren, finns här kif.
Och sen resten är tillverkade och köpta av Christine Norén, finns okcås här på kif.
#3 va fina rosetter du har :)
Här är mina, dock inte alla, men dom flesta. Några kommer från Anna Forsgren och några från Christin (christinen på kif) sen dom andra är från nån hästsport affär :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Har inga bilder men har ett gäng från Christinen här på KIF, så fina :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag ska köpa ("beställt") mina från Christinen här på KIF ;D
putt :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Upp :)
Jag har precis beställt och betalat två rosetter från Anna Forsgren, en "Mimmi mouse rosett" och en "Big love rosett" :D Bilder finns ju på hennes hemsida, men det kommer bilder när jag fått hem dom ;D

Vad är Anna Forsgrens hemsida? :)
Jag har en del nu. Vissa (de flesta) har jag gjort själv. Och de övriga har Robia/RobiaS gjort. Jag tycker det är så barnsligt kul med rosetter. Jag ska snart beställa några från Anna/annaforsgren, och förmodligen från Christinen här på KIF. Jag är som en lite rosett-samlare .. ;-)
Jag har tre stycken till, men jag tänker inte lägga in en bild på dem. De är så fula .. och ja, det går inte att föreställa sig. De rosetterna kommer jag använda till sk "bur-rosetter". Kaninerna får tappa bort dem i hagen/buren. De får såklart göra det med de andra rosetterna också, men jag kommer vara extra rädd om dem. Jag blir ju inte arg på dem om de tappar bort någon rosett, de fattar ju inte. Och det får man väl ta och räkna med om man sätter fast en rosett i sin kanins lugg.
Det är en dålig bild, men det är den enda jag har just nu ..

putt ^^,