Fototråd 1
Nu ska jag starta en fototråd, här får man posta en bild åt gången, men för att få göra det så måste man kommentera föregående inlägg innan. Man ska alltså ge tips? och/eller kritik osv :)
Jag börjar med ett foto på Mozart, nästa person får kommentera min bild och posta en egen. Personen efter den får kommentera bilden efter min och posta en ny bild osv ^^ Kom ihåg att det är ett foto åt gången som gäller!
1. Min bild
2. Någon kommenterar min bild + ny bild
3. Någon kommenterar 2:ans bild + ny bild
Osv, Osv..!

*putt*… :O

fin knin:D jag hade gärna sett den frammifrån, och lite större foto
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#26 du ska kommentera den som skickat in en bild före dig :)
putt

putt
Elivis_chippi, du kommenterade aldrig bilden innan dig (min bild), gör det.

#33: Härlig bild! Gillar kaninens lila-blå öga, som syns. Ett - var att du fått bakgrunden alldeles sne, vilket inte gör sig så fint på bilder. Tråkigt också att du kapat kaninens ben & öra, men samtidigt var bilden mysig & så närgången.
Här kommer en bild på en av mina nuvarande ungar, dvärgvädur, blå, 3 veckor gammal.
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

#37 Jättefin bild, tycker särskilt om att golvet är suddigt. Men element rören stör en del.

Men nej Sofia så jädra söt :O är det från Lolas kull?? :S
ehh?
#46 - japp, dt är Lolas kull ;D haha tack :P
men du, förstör inte tråden nu xD kommentera bildensom personen innan du skrev skickat, och ladda upp en egen ;) läs längst upp!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

En jätte mysig bild! Men vad jag stör mig på är att det i ögat ser ut som en gerbil med vingar (?) :P. Men genom söt!
Min bild - Min kompias kanin Tashy :)
(#8; Jag gillar verkligen att du speglas xD haha)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

*putt*

*puuuuutt*
Taack :) Kunde inte ta utomhus spöregnade :P

#66 - jag tyckte det var lite för nära, lite tråkig bakgrund kanske (men man väljer aldrig när dom gör sådär) men det störde mig att man kaninen var avklippt lite överallt.. =/ Men ganska fint perspektiv ändå.
Min bild är på min kanin Aragorn
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

opps XD #26

#80 Måste bara få sticka in en kommentar :) Vad fiiin Tottisen är i dendär selen! :D

putt

Väldigt söt kanin men ganska jobbigt att inte se hela kroppen och gallret stör lite. x)

puttis :D

100# jätte fint, lite jobbigt med benen bara och stolparna :)
, Jappsan :)

putt :P

_#117 tyckte det var lite gulligt då :P han hade grävt så. förresten, min kompis kanin ;)
_

Synd att du ´´kapat´´ av kroppen annars Jätte fin kanin och bra bild :D

Söt bild, men hade gärna sett att hon kollade in i kameran. 
Söte Daylight.

dud va suddig min bild blev :/
#125 Härlig bild:) Härliga kontraster, synd att den är lite suddig men annars är den bra:)

Bilden var jätte fin bara lite suudig!
En bild på lillan.

137# huuh gallret? du ska komentera min

#169 Min bild då? jag gav ju kritik till lilljojjan? Du ska ju ge kritik till min:S
#171 Jo, vi skickade lika och jag märkte det inte men nu har jag ändrat ;)
#172 Okejj:) :D
p.s r.i.p daisy (kaninen ovanför) gick bort för en vecka sen :(
Emma
#174 Hääärlig bild:) Fina färger och underbar att titta på :) Vilken tajming:)
Ps. R.I.P daisy:'( *tröstkramar*
#177 fixade det lite :p var en bit av gallret
Emma

Nu hoppar jag in :]
#183 Bilden var fin. Bra vinkel och uttryck från kaninen. Dock var bilden lite mörk, det känns lite instängt, som att ett lock av moln ligger och trycker ifrån ovansidan, och stänger ute ljuset, man ser inte ögonen på kaninen så den blir lite opersonlig. Men, det var precis lagom mkt luft runt om kaninen och den var inte oskarp någonstans. Bra jobbat! :]
På min bild är det VirvelVind :P

putt

glömde säga, även om jag har den som Avatar (#199) så hade jag ingen annan bild :) men men :P

#202 kommenterade du din egna eller jag hänger inte med ??
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#204 JAg hade lagt upp en annan bild på han innan men jag ville bara få med den andra bilden med för att han var så otrloigt söt där :P
Kramar / Julia (=

Det var inte mkt skärpa på kaninen, bilden var sne och det hade varit finare om du stått lite närmre .:)
(har inga bilder på den här datorn, så någon anna får lägga in en ny.) :)

imorron har denna tråd varat i ett år-häftigt va?