OT - vad tror ni om 2012
Ja vad tror ni om år 2012 ? , många säger att jorden typ kommer gå under .. när jag hör det blir jag så rädd och så orolig för jag vill inte dö jag vill vara kvar på jorden med min familj å mina djur .. asså jag e så orolig 

jävla trams är rent ut sagt vad jag tycker. Skulle man lyssna på allt sånt skit skulle ju jorden gått under väldigt många gånger redan!
Det är nog ingen fara ska du se :)
2012 hoppas jag att Christian Olsson är frisk i kroppen och kan ställa upp i OS ^^

Det har varit många år då jorden "ska" ha gått under men det har inte hänt än. Jag tror inte att man kan säga att 2012, DÅ händer det. Den går väl under när den går under :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Frågan är väl vad den ska gå under egentligen? Universum är väl typ oändlig så under den lär den ju inte gå iaf.. ;)
Okeej men jag blir så orolig när jag hör sånt . men vad menas då med att gå under ?
Tycker också det är bara rent trams. ^^ Lyssnar inte alls på sånt där, har hört det alltför många gånger. Sen all mat osv som ger cancer, osv osv, jag orkar inte lyssna på allt skit forskarna kommer på ^^
tror inte på det, men min mamma drömde om att det hände något med jorden och hon frågade en i drömen då om vilket år det var och då sa dom 1012 ;o ja, men tror inget händer!
Nej men seriöst, vad skulle kunna få hela jorden att gå under? :)
#8 sluuta säg inte så där jag blir ju vettskrämd ;P
#9 en sån där som gjorde att alla dinosaurier dog? hehe jag vet inte men endå :P
#9 Hur skapades jorden? Big bang? ;D kanske något liknande.. haha :)
#11 Haha jaa kanske det.. spännande! Men jag tror vi får vänta lääääänge! ;D

#6 ja det kan nog vara en bra ide att sluta läsa där!

jorden skulle väl gå under 2004 med?
har inte märkt att det hänt.. :)
the vanity, it becomes insanity
de skulle väl gå under år 2000 också ^^ och det verkar som vi lever och mår bra ^^ :)
Emma
Jo jag tror den gick under.. en snabbis bara ^^
Jorden går under när solen slocknar, och då flyttar vi till mars, eftersom mars blir ungefär exakt som jorden då. (:
Och ni som tänkte bli ca 10 miljoner år får vara med om flytten :D Wihuu
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#18 meeeeeeeeen, om solen slocknar så blir det ju inget ljus på mars heller ^^ xD
Emma
Frågan är väl inte om jorden går under eller ej. Snarare när människan dör ut, inte om utan när…
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Det man är rädd för är ju att ozonskiktet (?) förstörs pga alla farliga ämnen, från t ex. avgaser.. Klimatet blir varmare, isarna smälter.. Tänk om det blir någon rubbning så Golfströmmen ändrar riktning? Då blir det kallt för oss i Norden "/
#19; Solen sväller först upp lååångsamt och stannar innan jorden, men är så nära att jorden blir typ öken. Mars där emot blir ungefär exakt som jorden :P
Den efter flera miljoner år kommer solen åka tillbaka och slockna.
Det lärde jag mig på SO.n.. tror jag..
Men vi människor lär dö ut betydligt långt före det händer^^
Skulle inte tro vi lever så länge till faktiskt.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#22 Ha! vem har kommit på det? ;D

Asså, jag tror den där söta lilla kaninen i kramissången tar över världen med sin kramissång xD
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#22 jaha, det har jag faktiskt också hört nån gång xD
Emma
#24 såklart det gör! Den "äger" ju ffs! xD
Det känns som om det är lite flumm-känska på kif ikväll ^^
Emma

#26 Så blir alla glada och det blir kramkalas :) <33
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#27 ja det är ju klart! Myyys xD
Emma
#23; Discovery Channel ;D
Min lärare Påkis undervisade oss med det. (och den där meningen lät väldigt fel)
#27; Det behöver jag!
Flummkänsla på KIF :):)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#29 Okey, haha :D
#30; Han heter inte Påkis egentligen (vilket du nog räknat ut) han heter Håkan….
Och varför jag berätta det vet jag inte.. Men jag är totalt borta i huvudet (:
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
För typ nio årsen sa som "ÅÅÅÅHH! NEJ! jorden går under om åttaår.!!!!! "
Men än lever vi! :)

trams. Jag tror inte på det där. Min NO lärare som jag hadde i 7'an sa att förr i tiden när alla tog sej fram mej hjälp av hästar så räknade nått snille ut att jorden skuklle bli täkt av 2 km hästbajs nå vist årtal. Men de har ju inte hänt eftersom man alltid kommer på nya saker som gör att dom gammla farorna försvinner.
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering