Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 669 ggr
elinpelin96
0

Söker utebur

Hej jag söker en utebur helst under 300 kr .. Jag bor i stockholm så om någon bor i stockholm eller som kan tranportera den hit så är det bara att skriva! Om du har en bild så blir jag glad om du kan sätta in bilden här så jag får se buren! :)

kram elin

elinpelin96
0

puutt

Tindrar
0

Har lite frågor, menar du rastbur eller liksom en riktig utebur? Vilken storlek ska den vara (ungefär)? Till vilken sorts kanin, med uppåtöron eller neråt, iaf vilken höjd? Ett hemmabygge eller begagnad zooaffärsbur? Det var väl alla, kan tyvärr inte hjälpa till, men ställer frågorna för att underlätta för andra:)

ElinLi
0

riktig utebur .. helst runt 150x80 . jag ska ha den till en dvv blandning och en hermelin .. helst 70 i höjd .. det spelar inte roll bara den ser bra ut :)

Sashhi
0

Oj, i Sthlm blir det nog vääldigt svårt att hitta en så stor bur, för ett sådant pris. ;/ Tyvärr, men du kan ju alltid titta på www.qlickit.se också. (:

Not your mom, not your milk.

Tindrar
0

Bygga en egen kommer bli billigaste alternativet. Om man åker någon annanstans under somrarna så är vanligare att hitta (typ lantställen mm) Själv fick jag en 300x80cm bur som jag bytte mot en 120x50cm bur (båda är uteburar) xD Smartaste bytet hittils. Bor också i Stockholm men är i Söderhamns skärgård på somrarna:)

ElinLi
0

Jaa mamma och jag hadde tänkt att nästa sommar ska vi bygga en egen :D hon har byggt massa burar!