Äntligen*!
hejsan!Jag har nu hittat en kanin hona:) en dvärgvädur. Dom som har kaninen bor en bit ifrån mig, men ska till Liseberg imorn så dom släpper av kaninen hos mig!:) Är super glad!! ska ringa henne senare ikväll!!

å så kul!!!!
du sätta in en massabilder på henne sen !
Vad roligt att du hittat en kanin nu! :)
jaa..men ja börjar bli lite nojjig nu:P

kan du inte sätta in en bild?
Så roligt:)
jag e lite orolig att hela lgh ska lukta piss:P bor bara i en etta, men får väll vädra mkt… jag har ingen bild tyvärr.. men tar bilder imorn!:)

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad kul!! Lycka till :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Så kul :D
Kul!
Roligt.. Du kanske möter på min lillebror då XD Han är på Liseberg idag och imorgon ^^
hehe okej:) men ja ska inte möta dom vid liseberg. dom ska läman kaninen innan till mig. synd om kaninen att vara där det e så mkt folk. hon har även en bur till.. så det e bra:) en liten kaninunge e de:)=
Kul ^^ ;)
Om du håller buren rent och vädrar lite varje dag, så borde det unte stinka ;)
Hur gammal är hon? :))
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jag har just nu fyra innekaniner och jag rensar bort kiss och bajs varje dag samt har fönstret öppet nästan hela tiden, sen storrensar jag buren minst 1gång i veckan :) så det luktar inget alls här överhuvudtaget, vilket är super. ^^ (tänkte bara ge dig tips? så det inte stinker hos dig ;))
Hon är åtta veckor.. tror jag.
men jag kan tyvärr inte ha kanin. Min hund har blivit hund biten nyss och jag måste lägga all tid på honom så har ingen tid för kaninen:( kanske senare.. vet inte ens om min hund överlever då han är en liten papillon och blev biten av en stopr hund.
det värsta är att jag inte ens kan krama om min hund(han är på landet hos mormor) hon rignde och berättade nu…:/:::((:(:(:(
Jag kanske är trög, men varför kan du inte ha kanin? Kaninen har väl ingenting med hunden som bet att göra?
#16 guud vad tråkigt men om det finns en chans att hunden överlever så kanske du kan ta kaninen den ska ju få va för sig själv ett tag
#17 men hon måste ju lägga ner all tid åt hunden eftersom att ett bett kan bli alvarligt så då har hon ju ej tid med ninen å då e det ju bättre om ninen får ett annat hem!
ja precis. Känner att inte rätt läge nu för en kanin, om min hund är sjuk. vill ju ge all min uppmärksamhet på min lilla hugo.
vad tråkigt :/
Nej vad tråkigt :( Men det är ju det bästa, att ägna tiden man har, till det djur man redan har och älskar :) Håller tummarna för din vovve!
nej vad hemskt :(

Jag skulle gjort samma sak om jag var i din situation.
Hoppas allt ordnar sig. Om det blir så att du vill ha en kanin senare när din hund är frisk, så finns det alltid kaniner att köpa :)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Angående pisslukt, jag har mina kaniner i en 2:a med min pojkvän. Jag tömmer toalådorna varje dag och rensar resten ca 1 gg i veckan, här luktar det aldrig piss :) Sen så kan jag tipsa om att använda spån med lukt. Det är inte skadligt för kaninen och det fräschar upp allt lite =)