Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 606 ggr
Michiis
0

Gårdsnamn? ^^

Asså.. xD . Jag är så sämst att komma på namn xP. Och nu sitter jag här och försöker komma på ett bra gårdsnamn till min lilla upf. Kommer dock inte på något. :/ . Så kan ni inte hjälpa lite!? ;)
Jag föder upp dvv viltgrå i en liten skala just nu. Kommer skaffa in viltblå, viltgrå manteltecknad sen och ev viltgul. ;)
Ni andra på kif är ju så smarta. Så skriv gärna tips? på gårdsnamn.. Så får vi se om jag fastnar för något^^,

// Michis

[Niike]
0

Heter det något där du bor? Finns det någon speciell växt, typ blåklocka? = Blåklockans kaningård :) Var bara ett exempel, vet inte om det är upptaget.

Michiis
0

Heter Furudal x) Vet inte om det finns någon speciell växt xPHehe Blåklockans tror jag nog är upptaget :/

// Michis

[Niike]
0

Furudals ? ;);)

Tina-A
0

Furudals tycker jag lät bra :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0

Furudals! :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

tantnett
0

Furudals låter toppen.

Annars om du inte är helt nöjd med det så varför inte:Michiis dvv ?    el efter att kollat på din sida: Willows  dvv?

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Michiis
0

Hehe, Furudals .. X) Tycker ni det bara ska heta Furudals då eller typ furudals dvv elr furudals kaniner ?

// Michis

tantnett
0

Furudals kaniner är nog bäst OM du ev skulle vilja någongång i framtiden ta ytterligare en ras.

Man vet ju aldrig vad man möter för raringar här i livet. Hi Hi.

Utsiktens
0

#7: Jag tycker Furudals är jättefint. Tycker att uppfödningen ska heta Furudals Kaniner eller Furudals Kaningård. Det är helt upp till dig. Vad tycker du? :)

[Niike]
0

Furudals kaniner tycker jag är jättefint.

[Wera]
0

Furudals kaningård tycker jag :) <3 ;P

Michiis
0

svårt ;) !!

// Michis

tantnett
0

Eller Fururudals KANINtebestämma mig! HA HA det var ett litet skämt . Kunde inte låta bli. Fniss.

Michiis
0

Haha, joo !! ;D Det är nog bästa hittills XD Näråå.. Men.. AAHH !! xD

// Michis

denisesalomonsson
0

Furudals kaningård tycker jag låter kanon! :)

Starfall
0

Eller varför inte Furudalen´s kaningård? =)