Gårdsnamn? ^^
Asså.. xD . Jag är så sämst att komma på namn xP. Och nu sitter jag här och försöker komma på ett bra gårdsnamn till min lilla upf. Kommer dock inte på något. :/ . Så kan ni inte hjälpa lite!? ;)
Jag föder upp dvv viltgrå i en liten skala just nu. Kommer skaffa in viltblå, viltgrå manteltecknad sen och ev viltgul. ;)
Ni andra på kif är ju så smarta. Så skriv gärna tips? på gårdsnamn.. Så får vi se om jag fastnar för något^^,
// Michis
Heter det något där du bor? Finns det någon speciell växt, typ blåklocka? = Blåklockans kaningård :) Var bara ett exempel, vet inte om det är upptaget.
Heter Furudal x) Vet inte om det finns någon speciell växt xPHehe Blåklockans tror jag nog är upptaget :/
// Michis
Furudals ? ;);)
Furudals tycker jag lät bra :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Furudals! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Furudals låter toppen.
Annars om du inte är helt nöjd med det så varför inte:Michiis dvv ? el efter att kollat på din sida: Willows dvv?
Marsvin 4-ever
.
Hehe, Furudals .. X) Tycker ni det bara ska heta Furudals då eller typ furudals dvv elr furudals kaniner ?
// Michis

Furudals kaniner är nog bäst OM du ev skulle vilja någongång i framtiden ta ytterligare en ras.
Man vet ju aldrig vad man möter för raringar här i livet. Hi Hi.
Marsvin 4-ever
.
#7: Jag tycker Furudals är jättefint. Tycker att uppfödningen ska heta Furudals Kaniner eller Furudals Kaningård. Det är helt upp till dig. Vad tycker du? :)
Furudals kaniner tycker jag är jättefint.
Furudals kaningård tycker jag :) <3 ;P
svårt ;) !!
// Michis

Eller Fururudals KANINtebestämma mig! HA HA det var ett litet skämt . Kunde inte låta bli. Fniss.
Marsvin 4-ever
.
Haha, joo !! ;D Det är nog bästa hittills XD Näråå.. Men.. AAHH !! xD
// Michis
Furudals kaningård tycker jag låter kanon! :)
Eller varför inte Furudalen´s kaningård? =)